ماجرای اخراج معلم قائمشهری و مورد بامزه معاون وزیر!

البته تقصیر شما نیست؛ تقریباً همه شما مسوولان هر وقت گافی مرتکب می شوید، می اندازید گردن رسانه ها؛ مثلاً اگر بازار ارز دچار نوسان شود، می گویید رسانه ها بازار را هیجانی کردند وگرنه همه چیز در کنترل ماست! یا حرفی می زنید که نباید می گفتید و فوری می گویید رسانه ها تقطیع کردند و الا من که حرف زدنم را بلد هستم، یا اگر شد می اندازید گردن مترجم و خبرنگار که خوب منتقل نکردند و ... .

ماجرای اخراج معلم قائمشهری و مورد بامزه معاون وزیر!

روز 27 بهمن 1401 مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مصاحبه کرد و به زبان فارسی و خیلی صریح و کاملاً سلیس و همه فهم، اعلام کرد که خانم معلم قائمشهری که ترانه مبتذلی در کلاس او همخوانی شده بود، با تصمیم شورای نظارت اخراج شده است.

بقیه ماجرا را هم که همه می‌دانیم؛ ولی امروز اتفاق بامزه‌ای افتاد و معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش اساساً از بیخ و بن، منکر ماجرای اخراج شد و گفت که موضوع را رسانه ها ایجاد کردند.

ماجرای اخراج معلم قائمشهری و مورد بامزه معاون وزیر!
ماجرای اخراج معلم قائمشهری و مورد بامزه معاون وزیر!
  اولاً خطاب به جناب ایشان می‌گوییم بهتر است به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش در جریان اتفاقات وزارت آموزش و پرورش باشید. مثلاً چه می‌شد شما هم مثل ده‌ها میلیون ایرانی متوجه می‌شدید  مدیرکل خودتان خبر اخراج معلم را داده است؟

  ثانیاً اگر در جریان هستید، چرا به دروغ رسانه ها را متهم می‌کنید؟ شما هم دیواری کوتاه تر دیوار رسانه پیدا نکرده‌اید؟!
 البته تقصیر شما نیست؛ تقریباً همه شما مسؤولان هر وقت گافی مرتکب می‌شوید، می‌اندازید گردن رسانه ها؛ مثلاً اگر بازار ارز دچار نوسان شود، می گویید رسانه‌ها بازار را هیجانی کردند وگرنه همه چیز در کنترل ماست! یا حرفی می‌زنید که نباید می گفتید و فوری می گویید رسانه ها تقطیع کردند و الا من که حرف زدنم را بلد هستم، یا اگر شد می اندازید گردن مترجم و خبرنگار که خوب منتقل نکردند و ... .


  اما مورد شما با مزه‌تر است چون خبرگزاری رسمی دولت خودتان از زبان مدیرکل منصوب خودتان خبر اخراج را داده و هنوز 5 روز نگذشته، می‌گویید  اساساً موضوع اخراج در کار نبوده و ساخته و پرداخته رسانه هاست!

  واقعاً چه فکر کرده اید؟ یعنی رسانه‌ها و از جمله خبرگزاری رسمی دولت، الکی و از پیش خودشان گفته اند یک معلم در یک مدرسه غیردولتی یک شهرستان اخراج شده است؟

  ثالثاً اگر واقعاً موضوع اخراج مطرح نبوده، پس مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، خلاف واقع گفته که شورای نظارت تشکیل دادیم و معلم را اخراج کردیم؟ اگر این گونه است، چرا با مدیرکل‌تان برخورد نمی‌کنید که اطلاعات غلط داده به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران و باعث تشویش اذهان و سیاه نمایی و از این حرف‌ها(!) شده است؟

  رابعاً اگر مدیر کل‌تان راست گفته و شما ناراست، توصیه می‌کنیم در یک اقدام تربیتی مبتنی بر اصول پرورشی (که متولی آن خودتان هستید)، خطای خود را بپذیرید و عذرخواهی کنید اما عجالتاً این بار را استعفا ندهید!

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • ناشناس
    0

    رسانه ها مسئولیت سنگینی مخصوصا در این اوضاع نابسامان اقتصادی و اجتماعی دارند و باید جسارت و شجاعت بیشتری در برملا کردن و جلوگیری از بی کفایتی ها و تصمیمات نابخردانه مسئولان داشته باشند چون این تصمیمات غیر منطقی و بعضاً خودخواهانه ی مسئولان تبعات فاجعه باری در پی دارد کمااینکه در حال حاضر هم نتیجه ی آن کاملا مشهود است!
    هر کجا مسئولان به مردم گفتند نگران نباشید واقعا نگران شدیم ! هر قراردادی که با دولت های خارجی می بندند نگران تر می شویم و ترس از دست دادن منابع و ثروت ایران و مردمانش نگرانمان می کند چون یقین پیدا کرده ایم اینها به نفع مردم کاری نمی کنند!
    طرح مولد سازی چوب حراج گذاشتن بیت المال است و خدا می داند پول آن کجاها هزینه خواهد شد مثل دلارهایی که بعد از برجام با هواپیما به ایران آمد و اصلا بوش رو بالا نیاوردند و بعدا مردم از طریق رسانه ها و مسئولان کشور های خارجی متوجه شدند این دلارهای بی زبان به ایران آمده و کجاها هزینه شده الله اعلم !
    مثل فروش بنزین به امارات به نرخ ۵۰۰ تومان و جبران ارزان فروشی آن از جیب مردم !

  • ایرانی
    24

    آقای باقرزاده را حدود سه دهه است از نزدیک می شناسم؛ بسیار لایق و شایسته و کارشناس آگاه و کاربلد؛ در اجرا چنین مسائلی رخ می دهد و کم و بیش طبیعی است. به امثال ایشان فرصت بدهیم تا فرزندان شایسته و دانا داشته باشیم...

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      دره حالتی دروغ خیلی زشت هست و از زبان مسئولین خیلی زشتر ...

  • مادر سه بچه
    2

    خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است.

  • حسن
    0

    داغانیم داغان
    جفت پوچ
    جفت پوچ
    ابراهیم کجایی؟
    دقیقا کجایی؟؟؟؟؟

  • امیرکبیر
    1

    بالاخره باید یکی این وسط مقصر باشد پس کی بهتر از رسانه که بتوان راحت سرش را برید؟؟؟

  • ناشناس
    1

    گزینه نظامی همیشه روی میز خواهد بود...

  • شهرام. ر
    2

    اینکه مسوولان جمهوری اسلامی به جای معذرت خواهی ، فرافکنی میکنند ، واسه همه حل شده است . استعفا دادن هم تو مرامشون نیست مگر ، عزرائیل کمکشون کنه . باید همه دست به دامن عزرائیل بشیم.

    نظرات شما -
    • زخم خورده
      0

      اگر ماهم مثل مسئولین بودیم الان میگفتیم عزراییل به دلیل اهمال و ترک فعل که نتیجه ان بالارفتن و فرسوده و فرتوت و زوال عقل بعضی از انسانهاست مجرم است و باید محاکمه شود .....

  • ناشناس
    0

    شاید این مسؤول هم پربیراه نگفته که مسأله اخراج معلم قائم شهری مطرح نبوده است و مسأله قطع همکاری مطرح بوده است! چونکه اخراج از کار در استخدام رسمی معنی و مفهوم پیدا می کند و در قرارداد موقت کوتاه مدت، قطع همکاری و عدم تمدید قرارداد موقت مطمح نظر است!

  • محمد از تبریز
    0

    روال معمولی شده مدیر کل قصد مدیر کردن معلم مربوطه را داشته که آهنگش شاید درست در نیامده خواسته اخراجش کنه وارد فاز هیاهویی شده مدیر کل تقصیر استغفرالله نه معلم راهش را بلد نبوده والا امروز مدیری نمونه اعلام می شد با پارتی مدیر کل عجبا تف بر غیرت تان.

  • ناشناس
    2

    بیچاره یه آهنگ خوندن که مبتذلم نبود والا!همه از همه جا واکنش نشون دادن ولی حالا که دلار پنجاه رم رد کرده داره فقر کل ملت میبلعه یه صدا از هیچ جا درنمیاد!!!

  • جلیل
    7

    چرا دست از سر این بدبخت بر نمیدارید بابا این بیچاره یک اشتباهی کرد و عذرخواهی کرد و گفت نه بازداشته نه اخراجه نه بیکار شده ول کنید دست از سرش بردارید ، اینقدر شما رسانه ها حرفهای بیربط مینویسید که مجبور بشن یا اخراجش کنن یا بازداشتش کنن اخرش هم این رسانه ها اینو بیچارش میکنن .

  • آشنا
    0

    فقط انگشت شاگردان شاهنامه خوانی دارد.

  • م س
    4

    یه معلم غیر انتفاعی که نمیشه گفت واقعا معلم را باهیاهو اسمی میکنید واقعا جای تأسف داره

  • ناشناس
    1

    اونقدر رسانه ها و سخنگو ها دروغ میگن راست هم بگن آدم نمیتونه اعتماد کنه.. ما فقط صبر میکنیم تا زمان ثابت کنه حرفشان راست ه یا دروغ

  • ناشناس
    0

    والله این پربیننده ترین خبرها یه سری دروغ مینویسه در هرصفحه با صفحه قبل تناقض داره یعنی قاط زده یه جا دو رفیق ورفیق روحانی ورئیس را کنار هم میزاره یه جا بدگویی یه جا دوستی ویه جا مینویسه گوشت از ۵۰۰ به بالارفتن یه جا مینویسه چقدر هوا عالیه همه چیز گلو بلبله همش دروغ تحویل مردم بدید البته خبر فوری یه کم راسته ولی به هیچ بنی بشری تو ایران نباید اعتماد کرد کلا چهل ساله مردم دروغگو و منافق شدن همه رو هم دزد کردند از میوه فروش گرفته تا خرازی و گوشت فروش ووو

  • رضا
    6

    من خیلی دوست دارم شاگرد این خانم معلم باشم و قول میدم اصلا شیطونی نکنم تو کلاس.

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      کلاسهای سعید طوسی هنوز جا دارن،زود باش تا پر نشدن خخخخ

  • فرشید
    1

    چفدر خوشگلی تو دختر😍😅😅😅
    به چشم خواهری خیلی ناز و دوست داشتنیه😅
    اوخی😅😅😅😅
    موفق باشی دختر خنده روی زحمتکش سرزمینم ایران😃

  • ...
    1

    مرده شور زنه رو ببرن،نباید معذرتخواهی میکرد حیف از حمایتی که مردم ازش کردن
    حالا خوبه که کارمند رسمی آموزش پروش نبود،بگو بدبخت میرفتی میرفتی تو یه مغازه کار میکردی هم درآمدت بیشتر بود و همم خفت عذرخواهی و... بارت نمیرفت

    نظرات شما -
    • شهرام. ر
      0

      سلام.
      عذرخواهی این خانم ( و هزاران ایرانی دیگه) فقط برای حفظ شغل نبوده است . تمام افراد خانواده این افراد ، به خطر میفتن.
      آنچه شیران را کند روبه مزاج
      احتیاج است احتیاج است احتیاج.

  • فاطمه
    1

    خدا میدونه خانواده این خانم معلم به کجا وصل بودن استاندار وامام جمعه و......همه دست به کار شدن بیچاره اونی که پارتی کلفت نداره

  • عمران قائم شهر
    0

    چرا کسی نمی گه کمربندی سه راه فیروزکوه قائمشهر بالای 7 سال طول کشید که یک سال بیشتر کار نداشت الان نزدیک به یک ماه تمام
    شد راه را برای مردم باز نمی کنند هیچ کس حرفی
    نمیزنه اگر واقعا دل زوزیت بیایید این مشکل ما را


    حل کتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها