یک میلیون تن فاضلاب هسته‌ای؛ دردسر ژاپنی‌ها!/ تصمیم دولت برای تخلیه در اقیانوس آرام

همواره مردمان ژاپن را به فرهنگ‌ بالا می‌شناسند، اما انگار این همه واقعیت نیست.

یک میلیون تن فاضلاب هسته‌ای؛ دردسر ژاپنی‌ها!/ تصمیم دولت برای تخلیه در اقیانوس آرام

مردم کشوری که زباله‌ها را از سطح ورزشگاه‌ها هم جمع می‌کنند، حالا با چالش یک میلیون تن فاضلاب هسته‌ای روبه‌رو شده‌اند که دولت می‌خواهد در اقیانوس آرام تخلیه کند!

این گزارش را ببینید.

حجم ویدیو: 11.53M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کوروش
    0

    چکار کنن باید بریزن دریا دیگه.اینهمه انرژی هسته ای که میگین همین هم پسماندش و اثرات سو زیست محیطی داره.بهترین اونها انرژی خورشیدی هست که ایران همیشه آفتاب داره.

  • رابی
    0

    یک راه حل ساده تر نیز وجود دارد.پول خوب به مسئولان ایرانی بدهند و هر چی فاضلاب در ژاپن وجود دارد از صنعتی گرفته تا سنتی را بیاورند در ایران خالی کنند.

  • ناشناس
    2

    ژاپن روزگاری بدلیل آموزش غلط سامورایی ها و امپراطوری ها تندروهایی بسیار خطرناک بودن ولی با پایان جنگ بدلیل اینکه روزانه هزاران جوان ژاپنی با حرکات خلبانی و غیره و استفاده از روانگردانهای ساحت دوست خود هیتلر از بین می رفتن که اگر جنگ ادامه می یافت بسیاری از جوانان ژاپن نابود و کشوری بدون نیروی کار مناسب و وضعیت خانواده ها وحشتناک می شد / رسید که تصمیم امریکا توانست جلوی خودکشی جوانان ژاپن خسته ویران بگیرد یعنی اتم / الان با یک گفتگو ژاپن بجای جنگ ویرانگری رفت سمت صنعت شدن بالاترین اقتصاد مهم اسیا که هر ایرانی آرزو دارد یک وسیله ژاپنی داشته باشد . یعنی عاقلان توانستند بفهمانند تندروی عاقبت ندارد همان دردی که ایران دارد . یعنی پافشاری الکی سر هیچ . حال جهانیان دیگر از تفکرات تند ایران خسته شدن و چون جهان دهکده است پس ایران هرگز نمی تواند بدون تجارت با دنیا موفق شود حال یک سوال فکر کنیم الان سال 1420 شمسی است جایگاه ایران و معیشت ایرانیان چگونه است ؟ آیا چه بخواهیم چه نخواهیم ازدواج پر ؛ خانواده ها پر پر و طلاق به بالای 50 درصد نمی رسد چون ایران مسلمان قابل کپی برداری ار روسیه و کره شمالی نیست چون ما طهارت و نماز داریم خدا و پیامبر سرمان می شود چه کنیم هم انقلاب اسلامی قوی شود . راه ژاپن دوست سنتی ایران که این روزها بسیار دلگیر از مسئولین کشور ماست کمک می کند نمیریم از گشنگی از ژاپن درس بگیریم بد نیست

  • ناشناس
    0

    شما خوبید بافرهنگ مزخرف واردادیتون

  • ناشناس
    0

    راستی داخل کشتی سانچی چی بود که حتی یکنفر زنده نماند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهتر است بگویید ، زنده نگذاشتید

  • ناشناس
    5

    مرگ بر ژاپن

  • ناشناس
    0

    بیاورید ایران دفن کنید کنار مال روسها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها