چمران: به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفتیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در موضوع آلودگی هوا اینکه بگوییم مدیریت قبلی چه کرده و این شرایط تقصیر ما نیست، بچه بازی است؛ اما باید بگویم که به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفتیم.

چمران: به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفتیم

مهدی چمران در واکنش به تذکر اعضای شورای شهر با بیان اینکه تذکر امانی در مورد وضعیت سازمان فناوری مکتوب شود تا بتوانیم آن را پیگیری کنیم، گفت: در مورد رایگان یا نیم بها کردن کرایه حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا زمانی محقق می‌شود که وسیله سوار شدن داشته باشیم. در حالیکه اتوبوس و واگن مترو به اندازه کافی نداریم و ۱۰ سال است که واگن مترو خریداری نشده است.

وی با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آنها قطعه برداری کردند، افزود: حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند. البته ما نمی‌خواهیم بگوییم که شما چه کردید و این شرایط تقصیر ما نیست. چرا که این وضعیت بچه بازی است اما باید بگویم که به جای آلودگی هوا آلودگی سیاسی گرفتیم و باید این مسئله رفع شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه ما هر ساله در تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی بلیت را خیلی گران نمی‌کنیم تا مردم بتوانند سوار اتوبوس و مترو شوند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم؛ اما حالا در مورد شهرهای دیگر چه می‌گویند؟ قزوین، اصفهان، قم و ... هم هوا آلوده است که این ربطی به تهران ندارد.

وی افزود: این فریبکاری و تقصیر یکدیگر انداختن و یا سوءاستفاده کردن از شرایط، درست نیست.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    عجب روزگاریه لعنت بر اختلاسگران ورانتخواران وحقوق نجومی لگیران ایران

  • ناشناس
    0

    توهم ازمفت خورهاهستی وگاهی یه زرمیزنی که جیره قطع نشه

  • ناشناس
    0

    از اون بد تر الودگی حکمرانی گرفته ایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها