مدارس مشهد فردا شنبه ۲۶ آذر تعطیل شد

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی از تعطیلی مهدکودک ها، پیش دبستانی، مقطع ابتدایی مدارس و مدارس استثنایی مناطق هفت گانه مشهد و تبادکان خبر داد.

مدارس مشهد فردا شنبه ۲۶ آذر تعطیل شد

مهدی اله پور توضیح داد: عصر امروز با توجه به شرایط آلودگی هوای کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد تشکیل جلسه داد و با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان تصمیم بر تعطیلی مدارس ابتدایی شد. 

وی ادامه داد: با توجه به روند غلظت آلاینده های هوای مشهد افزایش آلاینده ها را در سطوح پائین جو تا بعد از ظهر فردا در مشهد پیش بینی می شود.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در کلانشهر مشهد، فردا شنبه صبح نیز پیش بینی می شود.

وی اعلام کرد: مدارس دوره اول ابتدائی و مدارس استثنائی (مقطع ابتدائی) در نوبت صبح به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مهدی اله پور از مردم درخواست کرد تا با استفاده از ماسک، کاهش تردد های غیر ضروری درون شهری، استفاده از سوخت پاک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

وی همچنین بر عدم برگزاری مراسم ها، مسابقات و فعالیت های ورزشی در محیط باز، در روز شنبه در کلیه ساعات خصوصاً در حوالی ساعات صبح تا ظهر تاکید کرد. 

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: در کارگروه مقرر شد، پلیس راه استان نسبت به افزایش نظارت در محدوده شهری به منظور مدیریت تردد اقدام کند.

منبع: شهرآرانیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جلال
    0

    سلام
    آلودگی هوای پایتخت با مراکز استانها چه فرقی دارد که در تهران تا دانشگاهها هم تعطیل شدند ولی مشهد صرفا " دوره اول ابتدائی

    نظرات شما -
    • MrAr
      0

      دوست عزیز جدول شاخص هوای تهران با مشهد را مقایسه کنید و بعد نظر بدهید.

    • ناشناس
      0

      درجه شدت آلودگی هواشون فرق میکنه

  • صالح
    0

    فقط ما دبیرستانیا ریه نداریم که مریض نشیم😒

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها