فعالیت مدارس تبریز باز هم غیرحضوری شد

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه، ایلخچی، شهر جدید سهند و شهری اسکو در تمامی مقاطع تحصیلی روز سه شنبه ۲۲ آذر برای سومین روز پیایی در نوبت صبح غیرحضوری است.

فعالیت مدارس تبریز باز هم غیرحضوری شد

به گزارش روز دوشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی، شهر جدید سهند و در اسکو فقط مدارس شهری در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبتت صبح ۲۲ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

بر اساس این گزارش فعالیت مدارس در نوبت بعد از ظهر در صورت تداوم آلودگی هوا از طریق سایت و کانال های شبکه شاد اداره کل آموزش و پرورش استان به اطلاع دانش آموزان، معلمان و خانواده ها خواهد رسید.

گفتنیست، دیروز و امروز شاخص آلودگی هوا در شهر تبریز و شهرهای اطراف در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و منجر به برگزاری غیرحضوری کلاس های مدارس شد.

بر اساس گزارش هواشناسی استان از روز سه شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از میزان آلودگی هوا کاسته شده و موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتا شدید، بارش باران و برف می شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها