سردار اشتری: تاکنون در برابر تحرکات اخیر خویشتن‌داری کرده‌ایم

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است، گفت: پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد.

سردار اشتری: تاکنون در برابر تحرکات اخیر خویشتن‌داری کرده‌ایم

سرتیپ پاسدار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سالن شهدای ناجا رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نظم و امنیت، اظهار کرد: هر چقدر برای مسابقات و برنامه‌های قرآنی هزینه کنیم بازهم جا برای کار و تلاش دارد.

وی با اشاره به اینکه مبنای فعالیت‌ها در انقلاب اسلامی قرآن است، افزود: رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت دفاع مقدس ریشه در قرآن کریم دارد، بنابراین کسانی که جهت برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند باید با قرآن مأنوس باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کمترین امکانات را داشتیم، گفت: رزمندگان ما با تکیه بر آیات الهی در برابر تمام دنیای کفر و استکبار ایستادند و یک وجب از این خاک پاک ایران اسلامی را به دشمنان ندادند.

اشتری با اشاره به اینکه در طول تاریخ کسانی که از قرآن فاصله گرفتند شکست خوردند، بیان کرد: همگی باید به این موضوعات توجه کنیم و حافظان امنیت ما نیز در این ایام با تکیه بر آیات الهی با اعتقاد و محکم در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه ما باید پلیس تراز انقلاب اسلامی و قرآن کریم باشیم، تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس تمام دنیا متفاوت است زیرا پلیس ایران با مبانی اعتقادی خود فعالیت می‌کند و برای امنیت مردم جان خودش را می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است، افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد.

اشتری با بیان اینکه پلیس در مقابل کسانی که به حقوق مردم تجاوز کنند می‌ایستد، گفت: پلیس حافظ جان و مال مردم است و همیشه در مقابل زورگویان می‌ایستد زیرا پلیس به دنبال ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.

وی با اشاره به اینکه اگر امنیت نباشد اقتصادی هم وجود ندارد، افزود: امنیت کشور حاصل خون شهدا و اعتقادات مبتنی به آیات الهی است و آینده این ملت و کشور نیز به قرآن وابسته است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدای ما با تکیه بر آیات الهی جانفشانی کردند، تصریح کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز ما صفات فراوانی داشت که رمز محبوبیتش بی‌شک مردم‌داری، تکیه بر قرآن و روحیه جهادی بود اما اخلاصش بالاترین رمز موفقیتش بود.

اشتری با اشاره به اینکه مردم توصیه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند، افزود: دشمنان ما در این جنگ ترکیبی با تمام توان به میدان آمده بودند اما از ملت ایران شکست خوردند و این تحرکات اخیرشان نیز توسط ملت ایران به شکست منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه این فتنه ها منجر بر این شد که برخی چهره واقعی‌شان را نشان دهند، گفت: اگر حافظان امنیت در این ایام خویشتن‌داری می‌کنند از صبر، هوشمندی و درایت آن‌ها است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه توان نیروهای امنیتی در کشور خیلی بالاست، تصریح‌کرد: دشمنان این را باید بدانند و البته می‌دانند که قدرت امنیتی و اطلاعات ما بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است و تاکنون در مقابل این تحرکات خویشتنداری کرده‌ایم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها