منع ورود به یک پردیس دانشگاه خواجه نصیر

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در جهت رفع مشکلات آموزشی دانشجویان پردیس علوم این دانشگاه، بیانیه صادر کرد.

منع ورود به یک پردیس دانشگاه خواجه نصیر

در متن این بیانیه آمده است: با عنایت به پیگیری‌ها و فعالیت‌های مستمر چند ماهه مدیریت دانشگاه در خصوص رفع مشکلات دانشکده‌های شیمی و فیزیک واقع در پردیس علوم به منظور حفظ حقوق دانشجویان عزیز و پیشگیری از سرگردانی و اتلاف وقت ایشان و همچنین تأکید بر محوریت آموزش در شرایط جاری دانشگاه و لزوم استمرار روند آموزشی، هیأت رئیسه دانشگاه ضمن تشکر از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشکده شیمی و همکاران و دانشجویان دانشکده فیزیک در خصوص انتقال فعالیت‌های آموزشی خود به پردیس شهید رضایی نژاد، کلیه کلاس‌های دانشکده فیزیک این دانشگاه از تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل ساختمان آموزشی پردیس شهید رضایی نژاد و بر اساس برنامه آموزشی تدوین شده همانند سایر دانشکده های پردیس تشکیل گردد.

همچنین، در جهت تسهیل تردد دانشجویان، سرویس های رفت و برگشت دانشجویی از محل ایستگاه سیدخندان به پردیس شهید رضایی نژاد و بالعکس تدارک دیده شده و برنامه آن در سامانه‌های اطلاع رسانی دانشگاه بارگذاری گردیده است.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرده‌اند که اساتید در جهت انجام وظایف آموزشی خود در نیمسال جاری ملزم به تشکیل کلاس بر اساس برنامه آموزشی اعلامی در محل پردیس شهید رضایی نژاد بوده و سایر وظایف محوله را می‌توانند در محل اتاق کارهای اختصاصی خود در محل پردیس رضایی نژاد یا پردیس علوم سابق تا انتهای نیمسال جاری انجام دهند. بدیهی است که در وضعیت جاری، اهتمام در جهت تشکیل کلاس و رفع نگرانی دانشجویان از اهم وظایف اساتید است.

علاوه بر این، بیان نظرات منطقی و شنود دیدگاه‌ها در جهت رفع نگرانی‌های اساتید و دانشجویان همچنان از طریق مجاری مربوطه امکان پذیر بوده و همچنان که اعلام شده است هدف مدیریت دانشگاه ایجاد محیطی ایمن و پر نشاط با هدف حفظ جایگاه و ارتقاء اساتید و دانشجویان دانشکده های فیزیک و شیمی متناسب با امنیت و شئون یک مرکز علمی و دانشگاهی است.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پایان اعلام کرده از تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزاری هرگونه کلاس آموزشی در محل پردیس علوم سابق بدون هماهنگی و اخذ مجوز لازم از حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ممنوع بوده و کلیه فعالیت های آموزشی صرفاً در محل پردیس شهید رضایی نژاد برگزار خواهد شد. بدیهی است که از تاریخ فوق تردد دانشجویان به پردیس علوم به غیر از موارد خاص و دارای مجوز با محدودیت مواجه خواهد شد. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها