مدارس و دانشگاه‌های کردستان فردا چهارشنبه تعطیل است

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا، مدارس و دانشگاه‌های استان، فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های کردستان فردا چهارشنبه تعطیل است

با توجه به اعلام مراکز آموزشی مبنی بر افزایش موارد ابتلا به علائم تنفسی و به استناد دستورالعمل پیشگیری و مقابله با بیماری‌های تنفسی و آنفلوآنزا، ابلاغی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و با هدف حفظ سلامتی دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز به دستور استاندار کردستان فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تمام مدارس و دانشگاه‌های سطح استان تعطیل است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آنفلوآنزا در چند روز اخیر افزایش قابل توجهی داشته و اگر مراقبت ها جدی نشود، روند افزایشی همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رابی
    0

    عجب.وقتی دروغ می گویید حداقل شعور طرف مقابل را هم در نظر بگیرید که مورد تمسخر واقع نشوید.
    فردا چهلمین روز درگذشت مهسا امینی است و مردم کوردستان فراخوان برای تجمع داده اند.

  • اطلاعیه
    0

    به خاطر بیم و هراس از برگزاری اعتراضات دانش آموزی و دانشجویی در مدارس و دانشگاههای استان کردستان بابت برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت روانشاد مهسا امینی فردا کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استان کردستان تعطیل است. به مردم غیور استان کردستان اکیداً توصیه می شود حتی المقدور فردا از منازل خود خارج نشوند و بیننده برنامه های مفرح و آموزنده تلویزیون میلی کشور باشند!

  • شیراز
    0

    بخاطر آنفولانزااااا ؟؟؟ خخخخخ . هیچ ربطی هم به چهلم مرحومه مهسا امینی نداره؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    فردا روز سرنوشت این ایران بیدارشده است

  • ناشناس
    1

    فقط فردا احتمال شیوع آنفلوآنزا شدید میشه؟
    روزهای قبل و بعد احتمال شیوع خیلی کمتره؟
    مسئولین اینقدر بی مغز هستن که سخیف، نسنجیده و در حد شعور خودشون رو اطلاعیه میدن، بعد میخوایم مملکت بعد از ۴۴ سال به ویرانه ای تبدیل نشه؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها