توضیح فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه درباره مرگ سارق سابقه دار در حین فرار

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از سارقان سابقه دار که اقدام به سرقت خودرو سواری ساینا در یکی از محلات شهر کرمانشاه کرده بود پس از بی‌توجهی فراوان به هشدارها و اخطارهای پلیس در یک تعقیب و گریز جان خود را از دست داد.

توضیح فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه درباره مرگ سارق سابقه دار در حین فرار

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: شب گذشته ( پنجشنبه) سرقت یک دستگاه خودرو ساینا در شهرک ظفر به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: به دنبال این گزارش، مأموران صبح امروز (جمعه) خودرو سرقتی را مشاهده و پس از بی‌توجهی راننده به فرمان های ایست پلیس و حتی تیر اندازی های هوایی به سمت محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب متواری می شود.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: به دنبال این اقدام ماموران به تعقیب خودرو سرقتی پرداخته و با شلیک به سمت لاستیک، اقدام به پنچر کردن ساینا می کنند اما راننده با این حال به فرار خود ادامه داده و حاضر به تسلیم نمی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران در ادامه برای متوقف کردن خودرو با رعایت قانون به کارگیری سلاح بازهم اقدام به تیراندازی می کنند که در این حین یکی از تیرهای شلیک شده به سمت دیگر لاستیک خودرو کمانه کرده و به راننده متواری اصابت می کند.

وی خاطرنشان کرد: با زخمی شدن راننده خودرو سرقتی، ماموران وی را به سرعت به مراکز درمانی منتقل می کنند اما این فرد علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری دیگر سرنشین خودرو سرقتی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد هردو نفر آن ها از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان و با تاکید براینکه مبارزه با پدیده سرقت در اولویت کار پلیس قرار دارد، افزود: وظیفه مأموران انتظامی برخورد قاطعانه با سارقان و افرادی است که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • بوکوش
    4

    وقتی نخبه کشته میشود دیگه سابقه دار که اهمیتی ندارد

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      3

      الان شما نارحت هستین پلیس وظیفه شو درست انجام داد

  • ناشناس
    4

    دچار سگ گزیدگی شده

  • ناشناس
    3

    دچار حمله قلبی شده ،اصلا تیر نخورده .فرمانده اشتباه می کند

  • امیرحسین
    4

    اینا که کامنت گذاشتن فازشون چیه یارو دزدی کرده پلیسم افتاده دنبالش پس این اسلحه کی باید استفاده کنند دقیقا برای کی هستش

    نظرات شما -
    • 0

      پلیس دزد نمی کشد
      حق وحقیقت را می کشد
      برای خودمون پیش اومده که بادخالت درامور خانوادگی و تبانی سواستفاده شغلی چه غلط هایی کردن ومی کنند

    • ناشناس
      0

      ماکه باورنداریم طرف سارق بوده ،پلیس هرچی بگه اشتباهه مگرخلافش ثابت بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها