زمان «اعمال و پرداخت» افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور ماه خبر داد و گفت: معوقات بازنشستگان در آینده پرداخت می‌شود.

زمان «اعمال و پرداخت» افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

میرهاشم موسوی، امروز با حضور در یک تلویزیونی درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح اظهار کرد: در این زمینه ابتدا باید از رئیس‌جمهور تشکر کنم که شخصاً نسبت به این موضوع ورود پیدا کرد و با دستور ویژه آقای رئیسی، این مسئله به سمتی رفت که به افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح انجامید.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، حقوق بازنشستگان سایر سطوح بر مبنای مصوبه شورای عالی کار در سال جاری افزایش یافت که در همین خصوص حقوق این گروه از بازنشستگان 38 درصدی بعلاوه عدد 515 هزار تومان افزایش یافت و دغدغه بازنشستگان در این زمینه پاسخ داده شد.

آقای موسوی با اشاره به افزایش حقوق بازشتستگان حداقل‌بگیران و سایر سطوح در سال جاری گفت: افزایش 57.4 درصدی برای حداقل بگیران بود و 38 درصدی بعلاوه 515 هزار تومان برای سایر سطوح، بی‌سابقه بوده است.

موسوی افزود: انشاءالله در شهریور ماه، احکام بازنشستگان سایر سطوح صادر و پرداخت حقوق این افراد نیز بر اساس احکام جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازنشستگان می‌توانند طی چند روز آینده احکام خود را در سیستم الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی مشاهده کنند و معوقات و مابه‌التفاوت افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد و از اول فروردین سال 1401 این افزایش اعمال خواهد شد اما برای پرداخت معوقات باید زمینه‌هایی فراهم شود و در ارتباط با مباحث مالی این مابه‌التفاوت جلساتی را با کانون بازنشستگان برگزار کرده‌ایم و این جزو تعهداتمان است.

آقای موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید زمانی برای پرداخت معوقات و مابه‌التفاوت افزایش 38 درصدی بازنشستگان سایر سطوح اعلام کنید، گفت: تلاش می‌کنیم از این سهامی که از دولت می‌گیریم آن را تبدیل به نقدینگی کنیم و پرداخت کنیم البته مدل‌هایی را نیز طراحی می‌کنیم و بازنشستگان نگران نباشند و ما تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت این شرایط فراهم شود که پرداخت معوقات را انجام دهیم.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • محمود...
    1

    خوب چراحکم افزایش حقوق ۱۴۰۱ راصادرنمیکنید؟اینکه دیگه کاری نداره..شمامسئولان تآمین اجتماعی کشتیدمارا بااین کارهای شیطنت آمیزتون..چراخدارادرنظرنمیگیرید؟مگرزدن حکم بازنشسته هاچنددقیقه کارمیبره؟

  • ناشناس
    1

    از رئیس جمهور تشکر می کنی که ۵ ماه خلاف قانون عمل کرد و اگر فشار مجلس و اعتراضات خیابانی نبود اصلا به هیچ صراطی مستقیم نمی شد ؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اتفاقا تو این یکی مورد پی گیری رئیس جمهور بود .
      من هم نسبت به بعضی اقدامات دولت خیلی امیدوار نیستم ولی این یک مورد با پیگیری دفتر رئیس جمهور انجام شد.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    شما با تبانی با دولت این ظلم و اجحاف و حق خوری را در حق بازنشستگان تامین اجتماعی کردید و ۵ ماه حقوق و معوقات حقه آنان را پایمال و قسط بندی کردید .. این ظلم و بی عدالتی در اذهان و تاریخ ماندگار شد .

  • ناشناس
    0

    لعنت بر این مجلس ناتوان
    درسازمان سمت دوسال است بازنشسته شدم هنوز کامل پاداش قانونی خود را نگرفته ام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو سی سال اونجا کار کردی و بازنشسته شدی هنوز صمت را بلد نیستی بنویسی!!

  • ناشناس
    0

    کشوری ها عزیز هم با حسرت نگاه کنند

  • ناشناس
    0

    بارها از فساد آموزشی (مدرکگرایی و مدرکفروشی...) بعنوان ام الفساد کشور یاد کردند، متاسافنه یکی مظاهر این فساد، کارمندان زیر دیپلم میروند پول میدهند به موسسات خصوصی تا مدرک دیپلم بدون کمترین دانش و سواد تخصصی (مثلا مدرک دیپلم کامپیوتر!)، فقط برای اینکه پایه حقوق بازنشتگی شان بالا برود، این دزدی از بیت المال است.

  • 1

    در جهان میلیاردها زن شوهردار و مجرد هستند که مسلمان و غیر مسامان هستند، زندگی شرافتمندانه دارند و طبق عرف جوامعشان عفیف هستند اما حجاب طبق تعریف ج ا ندارند، اینکه همه بی حجابها، بی عفت معرفی کنند، توهین به نیمی جمعیت جهان است!

  • ناشناس
    0

    چرا همسان سازی رو اجرا نمی کنن .
    هر دفعه یک مقداری به حقوق اضافه می کنن . اینطوری همه به حقشون میرسن .

  • بازنشسته
    0

    ...... به اون افزایش حقوق ها تو ن

  • بازنشسته ناجا
    0

    با سلام حق مسکن وسختی کار وفوق العاده شغل وایثارگری بازنستگان وایثارگران نیروهای مسلح را افزایش دهید بخدا اجاره بها امسال بیش از 100 درصد وقیمت مواد غذایی از 100 تا 450 درصد افزایش داشته است ومیوه وتره بار حتی 3000 درصد افزایش !!! حقوق از پارسال چقدر اضافه شده ؟

  • كشوري
    0

    پس افزايش حقوق بازنشستگان كشوري ولشكري كه سخنگوي دولت وعده آنراداده به كجا رسيد مگراين عزيزان باافزايش حقوق 10% مي تواتنند زندگي كنند .

  • ناشناس
    0

    لعنت بر این دولت ناتوان
    لعنت بر این مجلس ناتوان
    لعنت بر این مسئولان ناتوان

    نظرات شما -
    • 0

      تنها ناتوانی نیست.اصل بی اعتقادی شان است.تصور می کنندصدقه می دهندونمی خواهند بپذیرند که سالها پیش این پول را از بازنشسته های شاغل ان زمان کسر کرده و با ان سرمایه کارها بزرگی راه انداخته شده است.

  • ناشناس
    0


    همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند

  • 0

    همه‌ وعده‌های رئیسی

  • 0


    مراجعه مردم به رستوران‌ها ۴۰ درصد کم شد!
    با گرانی تا ۵ برابری مواد غذایی، در فست فود‌ها و رستوران با افت کیفیت و کم فروشی و اخراج کارگران ایرانی و استخدام کارگران افغانستانی مواجه شده ایم.

  • 0

    افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریور
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان می‌توانند طی چند روز آینده احکام خود را در سیستم الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی مشاهده کنند و معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد.

  • ناشناس
    0

    اقای رئیس جمهور و دیگر متولیان کار حقوق باز نشستگان بدانند و بپذیرند که همسان سازی حقوق باز نشستگان با شاغلان همتراز یک قانون لازم الاجرا ست نه یک تفنن و بازی با زندگی مردم.

  • در 7 ماه و 9 روز گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی نتوانسته‌اند وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را دریافت کنند شکایت و اعتراض هم می کنیم و متاسفانه در این مدت 7 ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
    0

    در 7 ماه و 9 روز گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی نتوانسته‌اند وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را دریافت کنند
    شکایت و اعتراض هم می کنیم و متاسفانه در این مدت 7 ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟

  • دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هستند، نه تحریم و غیره
    0


    دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هستند، نه تحریم و غیره

  • افزایش ۵۰ درصدی مبلغ وام های ضروری بازنشستگان فقط متاسفانه به بازنشستگان در تهران ساکنان تهران هستند می دهند و بقیه بازنشستگان محروم هستند چرا؟
    0


    افزایش ۵۰ درصدی مبلغ وام های ضروری بازنشستگان فقط متاسفانه به بازنشستگان در تهران ساکنان تهران هستند می دهند و بقیه بازنشستگان محروم هستند چرا؟

  • 0

    یک‌نفر پیدانمیشه جواب ما بازنشسته های گرفتار در بند بی عدالتی رو بده،نه بیمه پول میده نه مخابرات پول میده،موندیم با یه حقوق و گرونی و بیماری و …یکنفر صدای مارو بشنوه و به دادمون برسه

  • 0

    مخابرات که دست از بازنشستگان شسته یک پیشنهاد دارم شما هم پاتوق بازنشستگان را بردار خلاص!!!!!!
    تمام ادارات و شرکت که بازنشستگان را فراموش کرده اینم روش.
    دلمون خون شد.

  • 0

    خبر خوش برای بازنشسته ها|وام فوری100میلیونی با سود کم بگیرید باز هم 100 درصد دروغ است.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی قانون و عدالت وجود ندارد شکایت و اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی علیه بانک ها بررسی و رسیدگی کنند.
    از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بابت پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن علیه بانک ها بیش از 999 هزار بار شکایت و اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه هیچ کس بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟

  • امروز پنج شنبه 10 شهریور 1401 هست ولی متاسفانه هنوز هم افزایش 38 درصد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است شرم آور و تاسف بار است.
    0


    امروز پنج شنبه 10 شهریور 1401 هست ولی متاسفانه هنوز هم افزایش 38 درصد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است شرم آور و تاسف بار است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها