رئیس پلیس راهور:

خودروهای ایرانی در تصادفات به نحوی آتش می‌گیرند که انگار بار TNT دارند!

رئیس پلیس راهور گفت: اخیرا تصادفی بین ۲ خودرو پژو رخ داد که ۹ نفر در این ۲ خودرو کامل سوختند مگر در این خودروها تی ان تی قرار داشت؟

خودروهای ایرانی در تصادفات به نحوی آتش می‌گیرند که انگار بار TNT دارند!

سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی ،ایمنی ، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز ها در این بخش نا ایمن هستند.

به گفته رئیس پلیس راهور در حوزه قوانین و مقررات هیچ یک از این قوانین بازدارنده نیست که باید در این بخش اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

او می گوید: سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم دارد. بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور باز می گردد.

او گفت: در شهریور بیشترین تصادفات را خواهیم داشت و از ۱۵ شهریور سفرهای پایانی مردم شروع می شود و بیشترین مسیرهای پر تردد هم برای خراسان رضوی ، گیلان و مازندران خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قانونی وضع شود و توسط پلیس و قوه قضائیه و وزارت صنعت اجرا و نظارت شود که مدیران خودروساز(رئیس کارخانه و مدیران زیردستش و سر کارگران قسمتهای مختلف ساخت و تولید خودرو) و اعضای خانواده هاشان و نمایندگیهای فروش و اعضای خانواده هاشان حق داشتن و رانندگی و حتی جابجا شدن در خودروهایی غیر از محصولات خودرا نداشته باشند.

  • ناشناس
    0

    سالانه ۱۷۰۰۰ کشته؟؟؟؟
    چقدر راحت تلفظ می‌کنید ......
    مگر جنگ است ؟؟؟
    ای کسانی که تنها فکر و ذکرتان پر کردن جیب های ناتمام تان است شب‌ها چگونه می خوابید؟؟
    آیا در وجود شما چیزی به نام وجدان هست؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها