آغاز به کار میز کار «رتبه بندی معلمان»

«کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان» با صدور اطلاعیه شمار یک خود از آغاز به کار رسمی «میز کار رتبه بندی معلمان» (ناظر ستادی) خبر داد.

آغاز به کار میز کار «رتبه بندی معلمان»

در متن اطلاعیه صادره وزارت آموزش و پرورش آمده است: به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم ، طراحی دوره های تربیت ارزیاب  و... برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ جلسات‌ میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان خواهد رسید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    ما معلم ها که حالمون به هم خورد ،به خاطر مردم دیگه از این خبرای بی خودی نذارید همه ی نهادها بردن و خوردن هیچکس هم نفهمید حالا هر کجا خبر کم میارید میگید رتبه بندی ،بسه دیگه. چقدر دروغ تکراری

  • محمد
    0

    شما در این زمان یک سال وچند ماه فقط ازکارهای رئیسی در مورد رتبه‌بندی نوشتید وهرچه دروغ درآستین داشتید صفحات روزنامه های اصولگرا ووابسته به حزب برای خوش آمدشان تاتوانستید دروغ اندر دروغ چاپ کردید وبودجه درحد حرفهای دروغ ریاست جمهور مجلسی که ده درصد رای مردم والبته انانکه واسه یک گرم موادمخدر خودشان وخانوادشان رابه چند رای فروختند ازاین مجلس هیچ گونه انتظاری ایرانیان عاقل ونه غافل نداشته وندارند رتبه بندی که مرتب پز می دهیددولت سیزدهم انرادرفلان تاریخ راه انداخت دروغ بزرگیست که بقول معروف سنگی انداخته شده حالا کو که به مقصدبرسد تازه بایددید که به هدف می خورد یا فقط برای حواس پرتی معلمان ومردمان بوده که قطعا دومی درست است چند روز پیش بدون اطلاع قلبی حقوق فلان نهاد پنجاه درصد اضافه شد بجزیک روزنامه انهم بایک تیتر کوچک که نام بردم کارتمام شدوپایان معلمان بدبخت دوسال است که هرساعت روزنامه ها تیتر می زنند حقوق معلمان هزار درصد رشد کرد اخبار فوری فلان معلم در نزدیک روستا بوسیله گله گرگها حقوقش پایمال شد زن زندگی ازادی شهامت دارید چاپش کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها