فروش داروی ضدبارداری ممنوع شده است؟

فروش داروهای ضدبارداری ممنوع نیست بلکه داروخانه‌ها نباید این دارو را به صورت آزاد و بدون نسخه پزشک، در اختیار افراد قرار دهند.

فروش داروی ضدبارداری ممنوع شده است؟

مشاور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو گفت: فروش داروهای ضدبارداری ممنوع نیست بلکه داروخانه‌ها نباید این دارو را به صورت آزاد و بدون نسخه پزشک، در اختیار افراد قرار دهند.

اخیراً مطلبی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود "فروش داروهای ضدبارداری در داروخانه‌ها ممنوع است و برای داروخانه‌ها بازرسی نامحسوس گذاشته شده که هیچ فردی نتواند بدون نسخه پزشک، داروی ضدبارداری دریافت کند".

سجاد اسماعیلی، مشاور امور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو درباره قوانین توزیع داروهای ضدبارداری در داروخانه‌ها اظهار کرد: فروش داروهای ضدبارداری ممنوع نیست بلکه داروخانه‌ها نباید این دارو را به صورت آزاد و بدون نسخه پزشک، در اختیار افراد قرار دهند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عدالت سوخته....
    1

    امیدوارم اگر کسی به خاطر سختگیری های دور از عدالت شما بطور ناخواسته بچه دار شد که پدر و مادر توانایی بزرگ کردن آن فرزند را نداشتند و بعدها هم والدین، هم فرزند دچار رنجهای فراوان شدند خداوند از شما نگذرد و عظیم ترین عذاب ها را بر شما نازل کند الهی آمین

  • شیرین صفوی
    0

    یعنی تو هر کار مردم دخالت میکنید !!!!!!!!!! حتی خصوصی !!!!!!!!!! بابا من دو تا بچه دارم تاره وضع مالی هم نسبتا خوب با شغل و تحصیلات هم خودم هم همسرم کارمند تو کار بچه ها و خرج و مخارج موندیم !!!

  • ناشناس
    0

    کیفیت مهم نیست فوقش میرن بسیج

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها