انتخاب کردن به جای انتخاب شدن/ درخواست ازدواج از سوی دختر کار درستی است؟

خواستگاری دختر از پسر در جامعه ما یکی از پدیده‌هایی است که نوعی تابوشکنی محسوب می‌شود و معمولا موجب حرف و حدیث‌های بسیاری می‌شود.

انتخاب کردن به جای انتخاب شدن/ درخواست ازدواج از سوی دختر کار درستی است؟

 با افزایش زمینه‌های ارتباط دختران و پسران به نظر می‌رسد پدیده خواستگاری دختران از پسران در ایران در حال افزایش است و برخی از دختران تصمیم گرفته‌اند پیش از آن که انتخاب شوند، خودشان انتخاب کنند.

 اگر علاقه دارید در این خصوص اطلاعات بیشتری داشته باشید و نظرات متخصصین را بشنوید، این ویدئو را تماشا کنید.

 

حجم ویدیو: 9.27M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    ما سه تا خواهر بودیم که شوهر سه تایی مون رو مادرم انتخاب کرد اجازه نمی‌داد خواستگار بیاد خونه .اول میرفتن پسر رو از نزدیک میدیدن ،خانواده اش رو میدیدن بعد اگه خوششون میامد میگفتن بیان.....
    ولی انصافا مادرم خوش سلیقه بود و ما به سلیقه او احترام میگذاشتیم...

    نظرات شما -
    • محسن
      5

      این که اجازه نمیدادند که بیان..اول میرفتند از نزدیک میدیدند بعد میگفتند بیان..خب یعنی خواست اول از طرف پسر بوده دیگه..در مجموع من که واقعا از دختری که یه همچین پیشنهادی به من بده فقط به خاطر همین کارش هم شده قطعا هیچ وقت ازدواج نمیکنم..ولی شاید پسرهایی باشن که مشکلی نداشته باشن..نمیدونم..به هر حال برای دخترخانوم هایی که خواستگار ندارند ( غیر از جوانان کشورهای دیگه) خوبه که فکری کرد..اصلا همون سنتی که خانواده ها خودشون اقدام میکردند روش درست تری بود..توی قرآن هم گفته (اگر خواستید ازدواج کنید به والدینتون بگید)..معمولا اون ها خودشون بلدند چیکار کنند.. ظاهرا نتیجه اون بهتر از این روش شبه مدرن جواب داده..

  • محسن
    0

    یاد فیلم دختر ایرونی افتادم..علی شوتی :)

  • رامین
    0

    در هندوستان بیشتر دخترها از پسرها خواستگاری می کنند و‌ حتی در صورت جواب منفی پسر،احتمال قتل او هم هست چون خانواده و فامیل دختز ول کن نیستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها