توضیح پلیس درباره اجرای طرح های امنیت اخلاقی

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس وظیفه خود می‌داند که با جرائم مشهود برخورد کند و در همین راستا اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی خود را همچون گذشته ادامه می‌دهد.

توضیح پلیس درباره اجرای طرح های امنیت اخلاقی

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا درباره اجرای طرح امنیت اخلاقی اظهارکرد: دین کشور ما دین مبین اسلام است و کشور ما هم یک کشور قانونمند است، بر اساس همین قانون هم باید هنجارهای کشور ما حفظ شود که خوشبختانه عمده مردم به آن توجه ویژه دارند و آن را رعایت می‌کنند. 

جانشین رئیس پلیس کشور ادامه داد:‌ در این میان اندک نفراتی چه زن و چه مرد وجود دارند که این قانون را زیر پا می‌گذارند و زیرپا گذاشتن قانون نیز جرم است. این جزو وظایف قانونی فراجاست که هرجا جرم مشهودی رخ داد و مامور پلیس آن را دید، با آن برخورد کند.  موضوع رعایت عفاف و حجاب نیز در همین دسته قرار می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه در قوانین کشور ما، بدحجابی و بدپوششی منع شده و از این رو رعایت عفاف و حجاب وظیفه قانونی هر فرد است، درباره نحوه اجرای طرح امنیت اخلاقی نیز گفت:‌ما از گذشته طرح‌هایی برای اجرای امنیت اخلاقی داشتیم که حالا هم همان‌ها را دنبال می‌کنیم. در صورتی که هنجارشکنی بیشتر شود یا شرایط تغییر کند، ما نیز در اجرای طرح‌های خود تغییر ایجاد خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم رعایت اصول عفاف و حجاب به عنوان هنجار جامعه اسلامی گفت: پلیس وظیفه خود می‌داند که با جرائم مشهود برخورد کند و در همین راستا اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی خود را همچون گذشته ادامه می‌دهد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اولا قانون باید مورد قبول اکثریت بایشد در نظام جمهوری بنابریان لطفا رفراندوم ازاد بذارید اگر رای اورد قانون است دوما قانون حد و مرز دارد گشت ارشاد شما سلیقه ای عمل میکند در قانون بی حجابی ذکر شده نه بد حجابی که شما براش هر مصداقی از ماتوی جلو باز و اندازه شال در نظر میگیرین
    اکثریت جامعه جحاب زوری را نمیخوان بفهمین طالبان

  • صادق
    0

    پلیس باید حامی مردم باشه، نه عده‌ی قلیل حکومتی!!
    پلیسی که بر ضد مردمه با سرباز اسرائیلی چه فرقی داره؟؟!!

  • ناشناس
    1

    آقای جانشین حرف ازکدوم اسلام میزنید اسلام 1400سال پیش این قوانین مال اون زمانه شما نه میتونید نه حقدارید با مردم چنین برخوردی بکنید .چرا ناموس مردم را افراد شما بزور بغلش میکنه وبابدترین شکل ممکن به زور داخل ماشن میندازید میدنید این مامور باچنین برخوردی اگر شناسایی بشه دگه امنیت جانی هم نداره بابا گذشت 50سال پیش مردم دوست دارند وآزاد هستند هرجوری میخوان زندگی بکنند .75درصد مردم مخالف این کار زشت شما هستند چهار نفر دوروبرتون که بهتون احسن میگن به کل جامعه تعمیم ندهید مگرمردم را خریدید وبرده شما هستند مردم تو فلسطین ولبنان وسوریه وعراق و...هرجور آزادند زندگی میکنند

  • محسن دهقانی پیشه
    0

    اصلا زنان و دختران ما دوستدارند لخت بگردند و باهمه باشن به شما چه مربوطه امامان شهر تاریک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها