هشدار درباره پیک افزایشی کرونا در کشور

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اگر مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره کرونا اوج می‌گیرد گفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید از روند افزایشی آن جلوگیری شود.

هشدار درباره پیک افزایشی کرونا در کشور

سید مرتضی خاتمی با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و دهه ولایت اظهار داشت: متاسفانه آمار ابتلا به ویروس کرونا روند رو به رشدی دارد و اگر شیوه‌ نامه‌های بهداشتی جدی گرفته نشود آمار مبتلایان باز هم افزایشی می‌شود.

وی با بیان اینکه درخواست ما از افرادی که واکسن‌های خود را کامل تزریق نکرده اند این است که هرچه سریع‌تر سه دوز و دوز یادآور خود را تزریق کنند گفت: به طور کامل این ویروس ریشه‌کن نشده و بنابراین باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم. از سوی دیگر حتی‌الامکان از تجمع طولانی در مکان‌های سربسته خودداری شود.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد : یکی از مشخصات آغاز پیک همین شرایط حاضر است که ابتدا با یک روند افزایشی ملایم آغاز می‌شود و در این شرایط وظیفه ما رعایت پروتکل‌ها است.

وی توصیه‌ای به والدین دانش‌آموزان کرد و گفت : از اولیای دانش‌آموزان درخواست این است که نسبت به تزریق کامل واکسن‌ها اقدام کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها