رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل:

مقاصد گردشگری زیادی از ایران را به توریست‌های خارجی معرفی کردیم

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل گفت: مقاصد گردشگری زیادی از ایران را به توریست‌های خارجی معرفی کردیم.

مقاصد گردشگری زیادی از ایران را به توریست‌های خارجی معرفی کردیم

افضل‌زاده نایینی، رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل با بیان اینکه از اهداف مهم ما در سالهای گذشته برگزاری تورهایی بود که خارجی ها ایران را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند، گفت:  مجموعه ما با تیمی جوانان شروع به تولید محتوای متنی و پادکست تصویر و یدئوی کرده‌اند و در شبکه های اجتماعی منتشر شد به علاوه با دفاتر فرهنگی ایران در کشورهای مختلف قرار داد بستیم و شروع به همکاری کردیم که در این زمینه موفق بودیم و تعداد زیادی توریست از این طریق از هند پاکستان عراق و اروپا  کویت و بحرین به ایران آوردیم.

وی تصریح کرد: این توریستها به شهرهای مختلف ایران رفتند و با مقاصد گردشگری ایران آشنا شدند و تور کامل برگزار شد و از این تور راضی بودند در گذشته هر مسلمان و هر شیعه وقتی به ایران می آمد فکر میکردفقط مشهد مقصد گردشگری است  بود و دیدگاهی نسبت به شهرهای دیگر  ایران نداشتند.

وی افزود: در سالهای قبل مقصد خارجی به ایران فقط زیارت امام رضا (ع) بود و از مشهد به کشور خودشان میرفتند  اما مجموعه پرشین هتل با معرفی مقاصد گردشگری زیادی که در کشور وجود دارد و ایجاد بسته های کامل گردشگری این مقاصدی دیگر را برای گردشگران معرفی کرد.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل اضافه کرد: هرچند این کار سختی بود چرا تبلیغات بدی در مورد ایران شده بود و ایران نا امن جلوه داده بودند اما ما این گردشگران خارجی به شمال، کیش، تهران، قم، اصفهان و شیراز بردیم و آنها از دیدن گردشگری ایران لذت بردند.

افضل‌زاده نایینی ادامه داد: بعد از این سفر این افراد متوجه شدند که ایران مقاصد گردشگری خوب دیگری غیر از مشهد داریم و شهر مشهد جزی از این زیبایهای ایران  است و بعد از این اتفاق ها از همه آنها محتوا تولید کردیم، مصاحبه کردیم نظر سنجی کردیم  سعی کردیم این نظر سنجی ها را در جاهای مختلف نشر بدهیم این موضوع باعث شد گردشگر خارجی متوجه شد می تواند با هزینه ناچیزی به ایران بیاید و خدمات گردشگری ما استفاده کند و مقاصد گردشگری ما را داشته باشد و همزمان در  ایران چهار فصل تجربه کنند.

وی افزایش توریستهای خارجی به ایران را یکی از اهداف مهم این مجموعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم بسته های سفر را کامل کنیم و بتوانیم این مجموعه را به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطرح کنیم و گردشگری  برای گردشگران داخلی و خارجی هایی که علاقمندند به ایران سفر کنند را گسترش بدهیم.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل عنوان کرد: هدف آینده ما این است با توجه به حجم گردشگری توسط مجموعه پرشین هتل سفر داشتند و رضایت خود را ازطریق وب سایت به ما اعلام کرده اند  اقامتگاهی را براساس سلایق آنها ایجاد کنیم که  قابل استفاده باشد برای همه آنها که از خدمات ما استفاده می‌کند.

افضل‌زاده نایینی بیان کرد: خوشبختانه بعد از دوسال تعطیلی که به خاطر کرونا به وجود آمده بود امسال ۹۰درصد هتلهای مشهد و کیش پر بود و ۵ هزار خانواده به صورت آنلاین از خدمات ارائه شد مجموعه پرشین هتل  استفاده کردند .

 وی در رابطه با گردشگری سلامت گفت: ما درسال ۹۹ و ۱۴۰۰ ما حدود ۲۰۰ گردشگر سلامت به ایران آوردیم  که این تعداد خدمات درمانی پزشکی متفاوتی ارائه شد هر گردشگر سلامت به طور متوسط 20 هزار دلار ارزآوری دارد که این جدای از هزینه دوران نقاهت و هتل و هزینه بلیت هواپیماش است.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل گفت: یکی از مشکلات ما در بخش اتباع افغانستانی شرایطی است که دولت ایجاد کرده و این افراد نمی تواند از خدمات آنلاین ما دیگر نمی تواند استفاده کنند و این ضرر بدی به اقتصاد گردشگری وارد کرده است چرا که ترکیه مقصدی است این گردشگران برای خود انتخاب می کنند.

وی به یکی دیگر از اقدامات این مجموعه که سوپرایز و استفاده از امکانات لاکچری تفریحات سی آی پی و وی آی پی  برای گردشگر و مردم عنوان کرد و گفت: اقداماتی مثل ارائه ماشینهای لاکچری و ایجاد گل آرایی و میوه آرایی در ساحل اختصاصی و یا در کشتی از جمله برنامه‌های است که برای تولد ها و جشنهای خاص ما به مشتریهایمان در کیش ارائه می دهیم.

افضل‌زاده نایینی عنوان کرد: در مشهد یک شب در هتل پنج ستاره خدمات خاص ارائه می شوداز جمله برای یک شب ماشین بنز گل آرایی و میوه آرایی ماساژ و غیره اقداماتی است برای مشتریان ارائه می شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها