دکتر ابهری در گفتگو با خبرفوری:

کودکان خیابانی از برده هم وضعیت بدتری دارند / مرگ ۲۴ کودک کار به دلیل تعرض جنسی/ زندان و اعدام؛ سرنوشت تلخ بیشتر کودکان خیابانی / کرایه ۳۰ هزار تومانی نوزادان برای گدایی

آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی گفت: کودکان کار که در کارگاه‌های غیرقانونی فعالیت می‌کنند مورد آزارهای جنسی قرار می‌گیرند و از ترس بیکار شدن محکوم به سکوت هستند.

کودکان خیابانی از برده هم وضعیت بدتری دارند / مرگ ۲۴ کودک کار به دلیل تعرض جنسی/ زندان و اعدام؛ سرنوشت تلخ بیشتر کودکان خیابانی / کرایه ۳۰ هزار تومانی نوزادان برای گدایی

دکتر مجید ابهری در گفتگو با خبرفوری درباره زیست کودکان کار به ویژه کودکان خیابانی کار بیان کرد: برخی از این افراد با روحیه زخمی وارد جامعه می‌شوند و به تمام همسالان و افراد دیگر حسادت می‌کنند. نگاه کینه توزانه و انتقام جویانه نسبت به سایر افراد دارند و درصدد این هستند با دزدی، قتل یا تعرض حق خودشان را از جامعه بگیرند.

او تاکید کرد: دولت باید این افراد را تحت روان درمانی قرار دهند در غیر اینصورت جانیانی با دست باز آزادانه در جامعه رها می‌شوند!

مرگ ۲۴ کودک کار به دلیل تعرض جنسی

ابهری نسبت به آماری هولناک از تجاوز به کودکان کار هشدار داد و یادآور شد که گاهی این تجاوزها با قتل پایان یافته است. او گفت: فرد ۱۹ ساله‌ای ۲۴ کودک را مورد آزارجنسی قرار داده بوده و سپس آنها را کشته بود و در نهایت اعدام شد.

این  آسیب‌شناس بیان کرد: کودکان کار که در کارگاه‌های غیرقانونی فعالیت می‌کنند مورد آزارهای جنسی قرار می‌گیرند و از ترس بیکار شدن محکوم به سکوت هستند.

در هر اتاق یک نفر "عروس" می شود!

این رفتارشناس اجتماعی خبر داد: هر تعداد از این کودکان خیابانی که در اتاق‌های مشترک هستند یک نفرشان عروس نامیده می‌شود که نقش زن داشته و علاوه بر اینکه آشپزی و جارو و کارهای منزل را انجام می‌دهد و افراد بزرگتر با او رابطه جنسی نیز دارند!

سرنوشت کودکان کار؛ معمولا زندان و اعدام!

ابهری معتقد است که سرنوشت کودکان کار و کودکان خیابانی معمولا به زندان و گاهی به اعدام ختم می شود و اگر توسط دولت جمع آوری بشوند احتمال داشتن آینده‌ بهتری برایشان وجود دارد.

وی تصریح کرد: اگر فردی پیدا شود از میان کودکان کار یا خیابانی کسی را به سرپرستی بگیرد قطعا وی را در خط تحصیل انداخته و دانش آموزی یا مهارت آموزی‌های فنی حرفه‌ای می‌تواند باعث شود مسیر زندگی آنها کاملا متحول شود.

کرایه نوزاد برای گدایی روزی ۳۰هزار تومان/ کودکان بیمار گرانترند

این آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی در گفتگو با خبرفوری درباره نوزادان کار گفت: نوزادان یک تا ۳ ساله‌ای که سر چهارراه ها بغل خانم ها هستند؛ کرایه شده‌اند.

او گفت: اگر این نوزدان مشکلاتی از جمله نابینایی یا فلجی داشته باشند، نرخ کرایه‌شان بیشتر است. کرایه هر نوزاد برای یک روز ۳۰ هزار تومان است اما در صورت بیمار بودن ۵۰ هزار تومان از خانواده کرایه می‌شود.

کودکان خیابانی از برده هم وضعیت بدتری دارند 

ابهری با بیان اینکه کودکان خیابانی از برده هم وضعیت بدتری دارند، گفت: کودکان خیابانی در سطل‌های زباله به دنبال غذا نیستند بلکه کارگران پسماند هستند که برای مافیای پسماند کار می‌کنند‌. این کودکان به دنبال شیشه، پلاستیک و حلبی می‌گردند.

وی گفت: کودکان خیابانی ۸ تا ۱۰ نفره اتاق‌های کوچکی کرایه می‌کنند و درآمدشان از یک کارمند هم بیشتر است. آنها وسیله کاسبی‌اند و تمام درآمد آنها توسط سرگروه‌ها گرفته می‌شود

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • خسرو
    70

    مردمان هم مردند همه پول دارند از دولت انتظار نداشته باشید . دولت تو کار خودش عااجز مونده
    ۸۰ میلیون ایرانی حالا به فرض اصلن ۳۰ میلیون ایرانی پول دارند این سی میلیون نفری صد هزار تومن کمک مالی بکنند دیگه هیچ کودکی نمیره سر خیابون بایسته گدایی کنه.
    تا وقتی که مردم هم بی رحم هستند و اتحاد و مشترکی باهم ندارند از دولت هیچ انتظار نداشته باشیم.

  • مردم
    9

    فقر اقتصادی فرهنگی است عملکرد جمهوری اسلامی

  • ناشناس
    18

    دولت شش کلاسه بهتر ازین نمیشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      خودت چندکلاس سوادداری

    • ناشناس
      2

      ناشناس خودم پنجم ابتدایی نظام قدیم من رییس جمهور نیستم اون بایدباسواد دیپلوماتیک باشه نه من تشخیص بدم بی سواده

  • علی
    6

    به زودی بازنشسته ها هم باید سرچهارراه گدایی کنن
    منکه اصلا نمیتونم سراغ میوه برم فوقش هفته ای دوتا طالبی میخرم بچه هام هم طفلی ها چیزی نمیگن
    اما این نشد مملکت اسلامی ۳۵ سال کار کردم حالا باید حسرت دو کیلو گیلاس داشته باشم این دولت محترم پول خودمون هم به ما نداد ،چجوری از پل صراط رد میشن

    نظرات شما -
    • هادی
      21

      بخدادروغ میگی

  • bhnam6922
    2

    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد تو بدبختی ها ومشکلات اجتماعی همیشه اولیم ماشالله تبارک الله

  • ناشناس
    5

    حکومت اسلامی بیشترین افتخاراتش ب فساد وبدبختی کشیدن ملت ورانت خواری ونجومی بگیر شده الهی اینها اسم اسلام را هم نابود کردند.

  • ناشناس
    4

    افتخار ج.ا.ا. ناب محمدی عدل علوی منتظر ظهور,مدعی مدیریت عالم اسلام و غیر ان کلا,شرف بنی ادم و هرچه می خواهی از فضایل بدان بیفزا!درجنب چه کاخها و ثروتهای برکشیده از حلقوم همین گونه مستضعف شدگان مدیریت خوب انقلاب پابرهنگان!روشن است که مایه هر گونه شرمی در این مدیران مثلا انقلابی متاسفانه خشکیده یا از اول هم وجود نداشته است و گرنه باید تا حال یا کاری می کردند و یا از غصه هلاک می شدند!

  • ناشناس
    3

    یه بازنشیته
    باز خوبه شما تو خزید گیلاس موندی من گوجه وخیار نمی تونم بخرم به خدا وندی خدا بازنسیته هم هستم بازم کار می کنم با این سن وسال یه کیلو تو خونم برنج ندارم برنج خریدن هفته ای شده دو کیلو برای یه هفته
    خدا خودت فقط خودت به داد مردم برس
    به قول معرف هیچ فریاد رسی نیست

  • ناشناس
    1

    این وضعیت زیبنده حکمت به اصطلاح اسلامی و ثروت کلان نیست چرا امامان جمعه هیچوقت به امثال این معضلات صحبت نمیکنند

  • سلام
    3

    سلام فرمانده

  • ناشناس
    1

    چشم دستاندرکاران بیخرد کور باید که ۱۰ میلیون افغانی و عراقی و سوری به خاک سرازیر پیکنند بدون اینکه بدانند چه پیامدی این کار پلشتشان و نسنجیده شان برای ایران امروز و آیندگان ایران دارد🤒

  • ناشناس
    0

    چشمتان کور ۱۰ میلیون پناهنده گدا گشنه و ولگرد عراقی و افغانی ریختند تو ایران و هزار جور هزینه سنگین برای ایران هستند. چالشهای اجتمایی و امنیتی و فراهم کردن رفاه و .......! کم خودمان بدبحتی و بی فرهنگی داریم؟ همسایگان که مانند خرگوشی پس میاندازند و در خیابان رها میکنند و به جان ایران ، را هم به آن بیفزاید!

  • ناشناس
    0

    ۹۲ هزار میلیارد اختلاس بره جمع کردن و ساماندهی ده برابر این تعداد بچه هم کافیه.بازم پول زیاد میاد.دزد ها که حکومت به دست بگیرن رعیت بدتر از این باید سرش بیاد.

  • ناشناس
    1

    ۱۰میلیون پناهنده گدا گشنه و ولگرد افغانی و تازی عراقی پناهنده گدا گشنه و ولگرد را از ایرآن بیرون کنید که سربار ایران هستند و خطر امنیتی برای ایران هستند که باید بیرونشان کرد تا دیرتر از این نشده و اینان ما را از ایران بیرون نکرده اند

  • ناشناس
    0

    بهزیستی و شهرداری کجایند ؟

  • سلام
    0

    کشورهای همسایه ماهانه از بدو تولد هر نفر یارانه برابر حقوق کارمند ایرانی میدهند و در این کشورها هیچکسی فقیر نیست منابع خدادادی ما از همه کشوراا بیشتر هستش و مسعولان بی لیاقت هم فراوانند و هر سال نرخ تورم بالا میروند و در نتیجه فقر و فساد فحشا و سرقت هم بیداد میکند خبر فوری هم که سانسورچی تشریف دارد

  • سلام و درادامه
    0

    شدیم درمانده درمانده درمانده درمانده

  • دوسلام
    0

    اگه غم اندکی بودی چه بودی اگه دردم یکی بودی چه بودی مسعولان منحوس به بالینم حبیبی یا طبیبی از این هردو یکی نیست وا کنه این درهای بسته زورق امیدمان به گل نشسته چشم بسته پای بسته دیدم اون بهشت موعود همه گلهاش کاغدی بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها