معاون استاندار تهران:

تعطیلی دانشگاه ها در روز پنجشنبه مشخص نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه برای تعطیلی روز پنج شنبه دانشگاه ها هنوز تصمیم‌گیری نشده اعلام کرد: در صورت تداوم وضعیت آلودگی در جلسه کمیته اضطرار تصمیم گیری خواهد شد.

تعطیلی دانشگاه ها در روز پنجشنبه مشخص نیست

عابد ملکی روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در روزهای آینده، گفت: از ابتدای امسال بدلیل وضعیت آلودگی هوا، ۱۱ جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار شد که به جهت حفظ سلامت شهروندان مصوباتی همچون تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و حتی ادارات داشتیم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا تصمیم گرفته شد که کلیه مراکز آموزشی و ادارات برای روز چهارشنبه تعطیل شود اما برای روز پنجشنبه هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده و در صورت تداوم این میزان آلودگی هوا حتما جلسه ای تا عصر امروز (چهارشنبه) تشکیل خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی مراکز آموزشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است و با اطلاع رسانی این امتحانات برگزار می شود.

وی تاکید کرد: هر گونه لغو و برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه ها نیز باید از سوی آن مراکز اعلام شود و کمیته اضطرار آلودگی هوا در این زمینه ورود نخواهد کرد.

هم اکنون میانگین شاخص لحظه ای کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۴۱۴ و در وضعیت خطرناک قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها