پایه حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ٧ میلیون و ٧٠٠ هزار می‌شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال بعد از ۱۲ سال مسکوت بودن رتبه‌بندی معلمان با تخصیص مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان در شهریور اجرا می‌شود.

پایه حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ٧ میلیون و ٧٠٠ هزار می‌شود

امانقلیچ شادمهر در جمع معلمان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بیش از ۱۲ سال است که مسئله رتبه‌بندی معلمان مسکوت بوده و امسال توانستیم این موضوع را در مجلس شورای اسلامی دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: رتبه‌بندی معلمان از شهریور امسال اجرا می‌شود و برای امسال مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای این امر تخصیص یافته که این مبلغ در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این رتبه‌بندی در مرحله نخست به صورت احکام استقراری بوده و در سال‌های بعد ارتقاء این احکام صورت می‌گیرد و معلمان احکام پنجگانه خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در این رتبه‌بندی پایه حقوق معلمان از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و سقف آن با توجه به آخرین حکم رتبه‌بندی به ۲۷ میلیون تومان خواهد رسید.

شادمهر گفت: آموزش و پرورش در شرایط نامناسب قرار دارد و در حال حاضر در این حوزه ۲۰ نوع مدرسه و ۱۷ نوع احکام وجود دارد که سبب آشفتگی در آموزش و پرورش شده و جذب نیرو را دچار مشکل کرده است.

وی بیان کرد: سالانه ۵۰ هزار نفر و تا سه سال آینده ۱۵۰ هزار نفر از نیروی فرهنگیان کشور بازنشسته می‌شوند و حوزه آموزش و پرورش ۱۸۷ هزار نیرو کمبود دارد که می‌توان این کمبود را با جایگزین کردن نیروهای خرید خدمات و غیرانتفاعی جبران کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده امسال ۵۰۰ نفر در گلستان جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • فرهنگى
    0

    قراربود ازشهريور سال گذشته اجرايي شود ،حالا ازشهريور امسال ،بعدا ميگويند از شنبه اجرايي ميشود كلا ما معلمين هميشه سر كاريم مسؤلين هم خوش ميگذرانند با اين خبرهاى سر كارى

  • ستاره
    0

    کذابان دروغگو

  • علی
    0

    بیشتر از یکسال هست که فقط دارید حرف مفت میزنید و رتبه بندی و اجرا نمیکنید. شما هنوز نتونستید همین 10 درصد افزایش حقوق ها رو اعمال کنید . خواهشا با اعصاب و روان مردم بازی نکنید ، لعنت بهتون

  • هفق
    0

    فرزندان خود رامعلم نکنید که شرمنده زن وبچه هاتون بشید

    نظرات شما -
    • توران
      0

      دندانپزشک فقط

  • ناشناس
    5

    خوش به حال معلم ها من با بیست سال سابقه هیئت علمی دانشگاه ازاد و مدرک دکترا 9700 میگیرم

    نظرات شما -
    • 0

      در کل باید به بخش اموزشی بسیار رسیدگی شود زیرا فرزندان اینده ایران را این بخش تغذیه می کنند و اینده سازی می کنند .از معلم کلاس اول تا استادان دانشگاه چه شاغل چه بازنشسته در بخش وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم


      فدای تک تک معلمین و استادان دانشگاه البته باسواد هایشان
      نه انهایی که با سهمیه رفتند و شاغل شدند

  • ناشناس
    0

    باسلام ...‌خودتی دیگه بااعصاب فرهنگیان بازی نکنید الان یک سال ورقه اصلاح کردیم می تونیستم ۱۰کلیلوبرنج بگیریم الان
    بدید۳کلیلونمی تونیم

  • ناشناس
    0

    بازنشسته های فرهنگی که خرج شون بیشتره هم پیر هستند هم عائله مند تر و بیمارند پس هزینه های بازنشیتگان بیشتره !!!!!!!!
    ایا این افزایش مخصوص معلمان هست یا شامل بازنشستگان هم میشود ؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • hh
      0

      نیروهای جوون که اکثرا هم مجرد هستن اصلا نیاز ندارند چون نمیخوان ازددواج کنن،وسایل خونه بخرن و...!!!!!!!!!!!!!(تا آسمون هفتم)!!!!!!

  • ناشناس
    0

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران، به خدا دروغ می گویند هیچ مبلغی به حقوق معلمان اضافه نشده است معلمان اکثرا با فقر و نداری سر می کنند.
    معلمی در این کشور هیچ ارزشی ندارد و افرادی فقیر و محروم بیشتر جذب این شغل می شوند والا کوچک ترین شغل ها در این مملکت چندین برابر معلمان درآمد دارند.

  • ناشناس
    0

    آقای نماینده محترم وقتی حرف میزنی اول فکر کن بعد حرف بزن.چرا با اعصاب معلمها بازی می کنی
    کف حقوق : 7 میلیون و 700 هزار تومن
    سقف حقوق : 27 میلیون تومان
    خودت فهمیدی چی گفتی
    حداقل حقوق به گفته وزیر 5 میلیون و 600 هزار تومان هست و به هر معلم اگر رتبه بندی اجرا بشه 2 تا 5 میلیون اضافه میشه
    الان معلم با حقوق بالای 11 میلیون نداریم.
    اول فکر کن تحقیق کن با دولت هماهنگ باش که حرفهای نجومی نزنی خودتو مسخره عام و خاص نکنی
    بعد حرف بزن....

  • ناشناس
    0

    از اونوقت که میگفتین روز معلم بعدش گفتین خرداد..چرا ایقد دروغ میگین بیشرفا پست فطرت

  • ناشناس
    0

    جالبه هر روز هفته درباره حقوق معلم ها سخنرانی می کنند و مصاحبه. همه فکر می کنند که به معلم پول داده شده. در صورتیکه برای این بحث رتبه بندی هنوز حتی یک ریال در طی این چند سال واریز نشده و فقط حرف هست و حرف. تاسف

  • بنده خدا
    0

    اگر احکام رتبه‌بندی تاپایان بهار صادرواجرائی نشود ومعوقات ان سریع پرداخت نشودباید درب مجلس و دولت و وزارت آموزش وپرورش را...کرد.بااستناد به حرف خود حضرات.زیرا پایان بهار سومین قول شماست برا اجرای رتبه‌بندی.قضاوت با خودتان.لطفا ملاحظه فرمائید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها