خشونت علیه مردان را جدی بگیریم/ سکوت راه حل مشکل نیست

وقتی حرف از خشونت می‌شود اذهان معمولا به سوی خشونت علیه زنان می‌روند در حالی که خشونت علیه مردان نیز ابعادی گسترده دارد.

خشونت علیه مردان را جدی بگیریم/ سکوت راه حل مشکل نیست

محیا جعفری- آمارها نشان می‌دهند نرخ خودکشی در پسران سه برابر دختران است و پسران بیش از دختران قربانی جرم و جنایت می‌شوند به طوری که پسران پنج برابر بیش از دختران بر اثر قتل جان خود را از دست می‌دهند.

محققین می‌گویند مردان به دلیل شرمساری یا نگرانی از قضاوت جامعه، تمایل کمتری دارند تا از خشونت‌هایی که تجربه کرده‌اند، صحبت کنند.

در این ویدئو همراه ما باشید تا مروری کوتاه بر خسونت ها علیه مردان داشته باشیم. شما شاهد خشونتی از این دست بوده یا آن را تجربه کرده اید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

حجم ویدیو: 7.44M | مدت زمان ویدیو: 00:03:47 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • متين
    1

    متاسفانه در جامعه کنوني مرداني هستند که با همسراني گرگ زندگي ميکنند و همواره با نوعي ترس و استرس زندگي ميکنند

  • ناشناس
    1

    در مورد صحبت های این ویدیو خانمهای امروزی مرد را پول ثروت می ببین به محض سند مهریه اخلاق خانم بر خوردشان با همسر و شریک زندگیشان فرق میکند خانم کار میکند حقوق خودرا پس انداز برای خو دش میکند تمام مسولیت مهم را از شوهرشان می خواهند با کوچکترین اختلاف نظر مهریه رابه رخ شوهرشان می کشند کلا مهریه را برای کلاهبرداری کاسبی می خواهند دیگر جوانان امروزی قصد زندگی مشترک را ندارد قانون مهریه چه در گذشته و حال باید اصلاح شود

  • ناشناس
    0

    بیرید دادگاها ببنید از فقرو گرانی زنها چه تنابی دوره کردن شوهر انداختن و میکشن برای مهریه به اجرا گذاشتن و طلب مهریه و بعد روانه زندانها می کنند برید دادگاها ببنید از فقرو بدبختی گرانیها آمار طلاق به سقف آسمان رسید و بچه های طلاق کی تو این مملکت باید جواب زندگیهای از هم پاشیده و در حال ازهم پاشیده است جواب بده کدام کشور مثل کشور ایران است این همه طلاق مهریه به اجرا گذاشتن و بچه های طلاق و معتاد و عمر کوتاه جوانان و مردم به داده مردم برسید فکر مکنید مردم ایران هم مردم فلسطین هستند بخدا مردم ایران مظلومتر از مردم فلسطین هستند خدایا نجات بده مردم ایران را کارت به استخوانمان رسید از دست اینها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها