دولت چین خطاب به چینی ها:دورکاری کنید

دولت چین با بزرگترین شیوع کرونا از آغاز شیوع این ویروس تا کنون رو به روست.

دولت چین خطاب به چینی ها:دورکاری کنید

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت چین از شهروندان این کشور خواست که همزمان با اعمال محدودیت ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن ده ها ایستگاه مترو دورکاری کنند.

دولت چین همچنان سیاست«صفر کرونا» را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه می دهد. بر اساس این سیاست قرنطینه اجرا شده و آزمایش های دسته جمعی صورت می گیرد. این در حالی است که دولت چین با بزرگترین شیوع کرونا از آغاز شیوع این ویروس تا کنون رو به روست.

دولت چین از کارکنانی که مجبور به رفتن به محل کار خود هستند خواست که با ماشین های خودشان به محل کار رفته و از تجمع ها دوری کنند.

چین پنجشنبه و فردای روزی که اعلام ساکنان منطقه پرجمعیت«چاویانگ» در پکن که جمعیتی بالغ بر 3.5 میلیون نفر را در خود جای داده است باید دورکاری کنند، اعلام کرد که 50 مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرده است.

دولت چین همچنین از ساکنان «تونگچو» یکی دیگر از مناطق پایتخت این کشور خواست که دورکاری کنند این در حالی است که ده ها ایستگاه مترو در سراسر شهر همچنان بسته باقی ماندهاند.

پکن تدابیر خود را پس از قرنطینه طولانی مدت شهر شانگهای بزرگترین شهر چین که منجر به کمبود مواد غذایی و خشم عمومی شد،با احتیاط پیش می برد.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها