معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش پرورش:

در صورت موافقت شورای عالی آموزش و پرورش سال تحصیلی یک ماه بیشتر خواهد شد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش پرورش در مورد یک ماه اضافه تر شدن تحصیل دانش آموزان توضیح داد و گفت: در صورت موافقت شورای‌عالی آموزش و پرورش سال تحصیلی یک ماه بیشتر خواهد شد.

 در صورت موافقت شورای عالی آموزش و پرورش سال تحصیلی یک ماه بیشتر خواهد شد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در بخش خبر ساعت ۱۴ شبکه یک سیما گفت: طبق قانون، آموزش تا پایان اردیبهشت ماه مجاز است اما پیشنهادی به شورای عالی آموزش و پرورش داده شده است که در صورت موافقت این شورا، آموزش در تمام مقاطع تحصیلی - به جز سال دوازدهم متوسطه ۲ - یک ماه بیشتر تداوم پیدا کند.

گفتنی است؛ شب گذشته شیوه‌نامه اجرایی آغاز آموزش حضوری از روز ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد که دربخشی از آن آمده بود: یک ماه به نیم سال دوم تحصیلی دبیرستانی‌ها اضافه می‌شود. ماجرایی که البته توسط معاون سلامت آموزش و پرورش تکذیب شد و وی در این خصوص گفت: افزایش یک ماه‌ونیم به سال تحصیلی جاری در دستورالعمل ارسالی وجود ندارد. 

منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    در مناطق گرمسیر سال تحصیلی که از مهرماه شروع می شود باید در پایان اردیبهشت ماه پایان بپذیرد. در مناطق سردسیر در ماههای دی و بهمن ماه مدارس باید تعطیل گردند و در عوض سال تحصیلی آنها تا پایان مرداد ماه ادامه پیدا کند. در مناطق معتدل هم سال تحصیلی باید از مهرماه آغاز و در پایان خرداد ماه پایان پذیرد. در هر حال سال تحصیلی نبایستی بیش از ۹ ماه ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها