سردار اشتری: ‌‌باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم و مطمئناً مردم ما فهیم و با فرهنگ هستند و به تذکر پلیس توجه می‌کنند اما اگر عده ای خواستند برای پلیس گردنکشی کنند ماموران ما ناچار به برخورد با آنها هستند.

سردار اشتری: ‌‌باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم

سردار‌ حسین اشتری‌ در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران و آرزوی سلامتی برای حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اظهار داشت: ورود به سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال سال پر خیر و برکتی برای مردم عزیز، مسئولان و همکاران انتظامی باشد.

به نوشته تسنیم، وی با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه پرخیر و برکت شعبان هستیم و باید خود را آماده ماه پر فضیلت رمضان کنیم، افزود: تقارن سال نو که با ایام ولادت با سعادت امام عصر(عج) همراه بود را نیز به فال نیک می‌گیریم و ان‌شاءالله دعای آن حضرت بدرقه راه همه مردم و خدمتگزاران نظام باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به شعار "تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی" که از سوی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با سال جدید انتخاب شده است، اشاره کرد و ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس برای تحقق این شعار گفت: ما به عنوان مجموعه انتظامی کشور باید ببینیم چه وظایفی در این خصوص داریم و چه کارهایی می توانیم برای عملیاتی شدن آن انجام دهیم.

سردار اشتری سپس به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین و روشنگری اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی که از پلیس در تراز نظام اسلامی سخن می‌گوییم منظور ما پلیسی است که خودش تبیین و روشنگری کند و در این عرصه بزرگی که در کشور است بتواند نقش‌آفرین باشد.

وی بیان داشت: همانطور که در تمام حوزه های کشور شاهد پیشرفت هستیم، در حوزه انتظامی هم کارهای بزرگی صورت گرفته و گام های مهمی برداشته شده است که باید مردم را از این اقدامات آگاه کرد، امروز علی رغم افزایش برخی جرایم کشف جرایم نیز افزایش یافته است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: در استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا وضعیت ما خوب بوده و از زمانی هم که هوشمندسازی در انتظامی شروع شد اثرات خوبی در کار ماموران ما داشت. همچنین در زمینه تعامل و ارتباط، اصلاح قوانین، افزایش بودجه کارهای زیادی انجام شد و از همه مهم‌تر تغییر ساختار بود که با فرمان مقام معظم رهبری "مدظله العالی" رخ داد و اثرات بسیار خوبی برای پلیس به همراه دارد.

سردار اشتری در ادامه به فعالیت قرارگاه نوروزی انتظامی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بحمدالله علی رغم افزایش مسافرت ها در زمینه تامین امنیت مسافران و گردشگران به خوبی عمل شد و یک آرامش خوبی در پارک ها و محل های تجمع برقرار است.

فرمانده کل انتظامی کشور بر برخورد با سارقان و اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش برای مردم ناامنی ایجاد کنند و باید با اینگونه افراد قاطعانه برخورد شود.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به موضوع امنیت اخلاقی اشاره کرد و با بیان اینکه در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته تاکید کرد: پلیس با شادی مردم مخالف نیست اما هنجارشکنی را برنمی تابد و با هنجارشکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم و مطمئناً مردم ما فهیم و با فرهنگ هستند و به تذکر پلیس توجه می‌کنند اما اگر عده ای خواستند برای پلیس گردنکشی کنند ماموران ما ناچار به برخورد با آنها هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سپس نسبت برخورد خوب و رسیدگی سریع به کار مردم در کلانتری ها تاکید کرد و اظهار داشت: مسلماً اگر به کار مردم در کلانتری ها رسیدگی شود بسیاری از مشکلات آنان حل می شود و دیگر کارشان به دادگاه ها کشیده نمی شود.

سردار اشتری در سهم دستگاه ها در تولید امنیت گفت: ما معتقدیم یک نهاد انقلابی و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و کار خود را انجام می دهیم اما این طور نیست که همه وظایف بر دوش پلیس بیفتد و دیگر دستگاه ها به وظایف خود عمل نکنند.

وی افزود: هم در خصوص سرقت هم در موضوع مبارزه با اراذل و اوباش، هم در موضوع جمع آوری و درمان معتادان متجاهر و هم ناهنجاری‌های اخلاقی ادارات دیگر مسئول هستند و وظایف خاص خود را دارند و باید به انتظامی کشور کمک کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تصادفات در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ما گفتیم در ایام نوروز هیچ خودرویی را به خاطر جریمه توقیف نمی کنیم اما اگر راننده‌ای تخلفات حادثه ساز داشته باشد خودروی او را حتماً توقیف خواهیم کرد چرا که این فرد هم جان خودش و سرنشینان خودروی خود و هم جان سرنشینان خودروهای دیگر را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: الحمدالله علی‌رغم افزایش 50 درصدی مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال گذشته با کاهش بیش از 20 درصدی تلفات انسانی در تصادفات شهری و برون‌شهری روبه‌رو بودیم و این اتفاق را نتیجه لطف خداوند، همت همکاران من در پلیس راه و راهور و اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌ها می‌دانیم.

سردار اشتری بیان داشت: با این وجود تعداد کشته‌های تصادفات نوروز امسال باز هم زیاد است و باید در زمینه آشکار‌سازی نقاط حادثه‌خیز و اطلاع‌رسانی و هشدار دادن به مردم اقدامات بسیار زیادی شود. نقاط حادثه خیز استان اصفهان هم زیاد است و باید در خصوص رفع این نقاط تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور اولویت اول در بحث معیشت کارکنان را تامین مسکن کارکنان عنوان کرد و گفت: باید یا به کارکنان مسکن سازمانی یا مسکن ملکی بدهیم و در این خصوص نیاز به یک کار جهادی داریم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان زمین شهری و وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته است و سال گذشته 10 هزار مسکن ملکی به کارکنان واگذار کردیم.

 

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • د ح
    25

    نوجوانان ناپخته بی حجابی رو یه جور بازی وعشق لاتی میدونن باید با بی حجابی مبارزه و برخورد کرد

    نظرات شما -
    • محمد.،،
      0

      کاش اینقدربفکر مبارزه با مسائل فردی مردم هستیدوباچیزی که خلاف منافع وفکرشماهاباشدرابرنمیتابیدبه روزگامردم که درمصیبت وبدختی بواسطه شماها وکارهاتان گرفتارشدندچاره ای می اندیشید

    • مهدی
      0

      قرآن اجبار را منع کرد ه ولی شما ها رو حرف قرآن هم حرف می زنید .این میشه افراتی پس دین را بیشتر افراتی نکنید . همینجور هم همه مردم دین گریز شدن همه هم می دانید.دیگه اکثر مردم از دین بدشان آمده بخاطر همین افکار شما ها

  • ناشناس
    1

    با سلام و خدا قوت
    با اینکه خودم طرفدار حجاب هستم
    ولی
    کاش قوانین را بازنگری کنند
    مثل ماهواره که همه دارن و عادی شده دیگه
    حجاب را هم اختیاری کنند
    البته غیر از شهرهای مذهبی
    تا این حجم از توان نیروهای خدوم کشور
    صرف کارهای مهمتر شود

  • ناشناس
    1

    آیا فرماندهان نظامی و روسای کلانتری
    ها رشوه پذیر هستند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سلام بله

    • ناشناس
      2

      دوران حجاب گذشت و مردم و جوانان از حجاب گذشتند. دخترم میگه از تابستان حفظ روسری نیم بند و پوششش پیراهن و شلوار مد میشود برای خانم ها.

    • به ناشناس ۱۵:۳۴
      12

      از کی تاحالا اقلیت بی ریشه شدن مردم.درضمن دخترت غلط کرد با تو

  • ناشناس
    1

    اگر وقت داشتید دزد ها را هم بگیرید ، تا حالا ۲ تا موتور از من دزدیدند هیچکدام‌پیدا نشده . وظیفه اصلی پلیس حفظ امنیت در همه جهات است . واجبات کارتون را درست انجام بدید مستحبات پیش کش

  • بابک
    2

    اشتری : تذکر فقط به کشف حجاب . ولی رفقای ما که مشغول اختلاس و رانتخواری هستند ، باید در امنیت کامل باشند

  • اشتر
    1

    اشتری جان دوران زور .و تذکر گذشته فکر اب و نان مردم باشید

  • ناشناس
    0

    شما لطف کنید در حوزه امنیت اجتماعی درست انجام وظیفه کنید ، و موضوع حجاب را زیر مجموعه امنیت اخلاقی قرار ندهید چون مسئله کاملا شخصیست

    نظرات شما -
    • M
      7

      بله شخصی است ولی در محدوده خصوصی نه در اماکن عمومی.فهمش خیلی سخت نیست.البته نه برای امثال شما

  • ناشناس
    0

    داشتن یا نداشتن حجاب (پوشش) غیر از عورتین در مرئی و منظر عمومی موضوعی شخصی و خصوصیست و به حاکمیت ارتباطی پیدا نمی کند و در صورت دخالت حاکمیت و برخورد قهری موضوع از مصادیق نقض حقوق بشر بین المللی بشمار می آید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      اول از بی حجابی شروع میشود و سپس مثل برق به عورتین می‌رسد حالا چه پوشیده باشد چه نباشد. باید عورتین مردها پوشیده باشد ولی عورتین زنان ناپوشش باشد و فقط موهایشان پوشیده باشد. همیشه مار به دنبال سوراخ میرود ولی سوراخ به دنبال مار نمیرود، هرچند بعضی ها با زبونشان، مار را از سوراخ میکشند بیرون، ولی ماها هی باید زور بزنیم و تلاش کنیم تا مار را حالا وارد سوراخ کنیم.

    • .
      1

      واقعا؟؟؟؟عزیزم داری اشتباه میزنی اون یه چی دیگه است.خخخخخ

    • ناشناس
      2

      خب عزیزم، بگو اشتباه من چیه؟

  • حاج س طوسی
    1

    آقای اشتری؛ لطفا آمار سرقت و قتل و خودسوزی را اعلام بفرمائید.

  • ایمان
    0

    اشتری ..ول کن این حرفا رو یه کمی ‌‌‌ورزش کن خیلی تپل شدی....چیزایی که اخوندا بهت میگن که نباید انجام بدی...میدونم همتون مثل سردار طلایی اهل حال هستین...خخخخ

  • زضا
    0

    اشتری جان بی خیال به دزدان مملکتی وگرانفروشان بچسب البته اگه شما رفیقشون نیستی

  • ناشناس
    6

    جناب اشتری واقعا گل گرفتید چرا جلوی این بی حجابی ها گرفته نمی شود مردم فرهنگی کمترین ایران از این قضیه ناراحت هستند مماشات تاکی یک عده ای هدفشان فقط زیر سوال بردن ارزشهای انقلاب و نظام هستند

  • ناشناس
    0

    این دقیقا همون کاریه که رضا خان کرد، البته برعکسش ، فرقی نداره شما به زور حجاب رو از سر مردم بر داری ، یا به زور حجاب به سر مردم بندازی
    مهم نیست چه کاری انجام میدی ، مهم اینه که به زور انجام میدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      بعضی کارها با خواهش و التماس انجام نمیشه، باید زورکی اون کار انجام بدهی تا خیال همه راحت بشه.

  • ناشناس
    2

    سردار جان، مردم کاری به موی خانمها ندارند، چون موی خانمها، بعد از مدتی توی سطل زباله پیدا میشه. باید کاری کنی که توی کله خانمها نفوذ کنی، نه توی موی خانمها. برای نفوذ در کله خانمها باید تا جایی که میتونی به اونها دروغ بگی و الکی ازشون تعریف و تمجید کنی‌. البته میشه یک قانون بگذارید که همه خانمها موظفند هر ماه کچل کنند، آنوقت مشکل حجاب تا حدودی حل میشود.

  • زمان
    0

    معني كشف حجاب جيه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      معنی کشف حجاب یعنی اینکه میتونی لخت و پتی بیایی توی کوچه و خیابان، و عشوه گری کنی و در نهایت خودت را توی پاچه یک مرد مظلوم جا کنی و ازش سواری بگیری.
      کشف حجاب برای پایمال کردن حقوق مردان متاهل بوده است.

    • زمان
      2

      به ناشناس پس كشف اهن يا چيز هاي ديگر به معني استفاده سكسي است!!!؟

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    به اختلاس گران هم یه کوچولو تذکر لسانی دهید

  • ناشناس
    0

    دیواری از مردم کوتاه تر نیست .هرکی بخواد مطرح بشه فشارشو رو مردم بی دفاع میذاره. تو هم روش .

  • علیرضا
    0

    اقای اشتری از پرونده های اختلاس سرداران ناجا چه خبر ؟؟؟ فرافکنی نکنید

  • ناشناس
    0

    حالا همه ی اختلاس گران و دزدان رو گرفتید که به مو رسید ؟

  • 0

    ریاست محترم انتظامی . آیا ماموران رشوه بگیر موفت خور که هر روز از حرامی فربه تر می شوند رو نصیحت کرده ای؟سری به بازارچه های مرزی و پاسگاهها و ..زده ای فقط ظلم به قشر ضعیف می کنند

  • ناشناس
    0

    عزیزم میخوای تذکربدی؟من رفته بودم سعادت آباد ازیه پسره آدرس پرسیدم دیدم دختره
    آدرس رو هم بیخیال شدم اگه یه مقداری سرتون روبلندکنید
    وبیشترازنوک دماغتون روببینید میفهمید که مملکت دیگه زبونم لال اسلامی نیست خدا بهمون رحم کنه البته به دزدهاواختلاس کننده ها هم تذکر بدین بدنمیشه

  • فرشید
    0

    برو جمع کن بساططو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها