رییس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

حداقل حقوق سربازان ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان حقوق خواهند گرفت.

حداقل حقوق سربازان ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان

محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «وضعیت معیشتی سربازان و دریافتی های ناچیزی که حتی کفاف رفت‌وآمد و حداقلی‌ترین هزینه‌های آنها را نمی‌داد، سالها بی‌تغییر مانده بود و تحول جدی و کوتاه‌مدت در آن وضعیت، دور از دسترس به نظر می‌رسید. مجلس یازدهم از دو سال گذشته تا کنون حقوق سربازان را بیش از ۸ برابر افزایش داده است.

بر اساس مصوبه مجلس در بودجه۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان (برابر با حداقل حقوق کارمندی با احتساب کسورات) حقوق خواهند گرفت.»

قالیباف در این توییت از هشتگ «گزارش بودجه» استفاده کرده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    با افزایش جهشی حقوق سربازان وظیفه الآن هر کی بیکار و فاقد شغل و حرفه است می تواند دوباره و مجدد به خدمت سربازی اعزام شود!

  • ناشناس
    1

    قانون اجباری زمان رضادشاه باید اصلاح شود و یا تغییر یابد قانون برد _ برد شود . وگرنه جوانان و خانواده ها رغبتی به انجامش نشان نخواهند داد....

  • کارمند
    1

    باید از جناب قالی باف پرسید در دستورالعمل اجرایی هرساله بودجه ، حق ایاب و ذهاب ۲۰۰ هزارتومانی ماهانه و حق غذا به میزان ۲۵۰ هزارتومان ( برای دستگاههایکه تا ساعت ۱۶ کارمیکند) کفاف می دهد .مبلغ مذکور فقط کفاف هزینه ۶ روزکاری قرمه سبزی ویا قیمه پلو و حق ایاب وذهاب تنها برای ۷ روز کاری با قیمت سال ۱۳۹۹ می باشد .بهتره هزینه های رفاهی رو برای کارمتدان واقع بینانه براورد ومصوب کنید

  • ناشناس
    1

    از حقوق معلمان با مدرک لیسانس بیشتر است.

  • کارگر
    2

    یه سرباز از من بازنشسته بیشتر حقوق میگره من ۲ملیون۹۰۰میگیرم توپیری دارم کارگری هم میکنم که کفاف خرج زندگیم را بده فقط میتونم بگم لعنت برکسانی که باعث این گرانی ۲۰ساله برمردم ایران شده اند

  • ناشناس
    2

    افزایش نامتعارف و جهشی حقوق سربازان وظیفه صرفاً برای جلوگیری از فرار سربازان وظیفه از خدمت سربازی وضع شده است وگرنه هدف دیگری بر آن مترتب نبوده است! مجلس می توانست به جای افزایش جهشی حقوق سربازان وظیفه این بودجه را صرف پرداخت مستمری ماهانه به بیکاران جویای کار و زنان مطلقه و یا بیوه سرپرست خانوار کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها