انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره)

آیین تکریم و معارفه ریاست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره) برگزار شد.

انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره)

طی حکمی از سوی کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره) منصوب شد.

معصومه فرهادی معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره) با اعلام این خبر به پانا گفت: مراسم تودیع و تقدیر از زحمات مهرداد ابوعلی و معارفه رحمت احمد محمودی به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش با حضور سیده فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان خوزستان، کارشناس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و تنی چند از مسئولان شهری و مدیران مدارس و کارشناسان حوزه ستادی اداره آموزش و پرور ش بندر امام خمینی در سالن اجتماعات مجتمع مدارس 400 واحد برگزار شد.

موسوی انتصاب رحمت احمد محمودی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرروش بندرامام خمینی (ره) تبریک گفت و آرزوی نوفیقات روزافزون را برای وی از درگاه الهی خواستارشد.

در ادامه این برنامه پس از اهدای لوح یادبود، حکم انتصاب رحمت احمد محمودی بعنوان سرپرست اداره توسط معاون آموزشی اداره کل استان خوزستان و کارسناس حراست اداره کل آموزش و پروزش استان خوزستان و تنی چند از مسئولین شهری تحویل وی شد.

در پایان این آیین رحمت احمد محمودی به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره) در خصوص اهداف و برنامه های خود برای حاضرین سخنانی ایراد کرد.

منبع: پانا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها