رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مطرح کرد

استقرار روحانیون در کلانتری به عنوان مشاور مذهبی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استقرار روحانیون در کلانتری به عنوان مشاور مذهبی و دینی یکی از برنامه‌های تحولی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است.

استقرار روحانیون در کلانتری به عنوان مشاور مذهبی

حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: آثار و برکات توجه و حمایت‌های معنوی علما و مراجع عظام در عملکرد مطلوب انتظامی و مورد رضایت فرمانده معظم کل قوا بسیار محسوس و مشهود است.

به گفته ادیانی استقرار روحانیون در کلانتری به عنوان مشاور مذهبی و دینی یکی از برنامه‌های تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم است. نیروی انتظامی در ایام نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های ویژه و خاصی در جهت ایجاد آرامش و امنیت برای آحاد مردم دارد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی هم در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی و هئیت همراه اظهار داشتند:کادر سازی در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا عده‌ای مدیر و مدبر بتوانند امورات مربوط به مسلمانان را انجام دهند. همانطور که قوای نظامی و انتظامی از مرز‌های زمینی و دریایی و هوایی کشور محافظت می‌کنند علمای اسلام هم نقش بی بدیلی در حفظ و حراست از مرز‌های اعتقادی دارند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • ناشناس
    4

    اینها هم دنبال نون مفت به هر سوراخی می خواهند سربزنند . همین که چهار رکعت نماز می خوانید و بیشتر از یک کارگر حقوق می گیرید کم تان نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      توزندانها هم هستند زندانی را کشان کشان می برند روحانی لنگ کشان وبی خیال ازاونجا ردمیشه ..‌‌فیلم لو رفته اززندان .

  • ناشناس
    4

    خخخخخ.همین را کم داشتیم.تمام ادارات و مدارس و غیره کم بود.اگه راست می‌گویید اینها را بفرستید عراق و سوریه و یمن تا مدافع حرم شوند هم خدا راضی و هم ملت مظلوم راضی.

  • تماشاچی
    3

    خدا را شکر که دستمان از ماه کوتاه است و الی در هر سفری باید مشتی روحانی بار فضاپیما میشد تا آنجا هم از برکات برخوردار میشدند.

  • محمد.،،
    3

    یک جماعت مفتخوروبیدردکه سرتاسرایران راگرفته اندومثل کوه برشانه ی ملت گرفتاردرگرداب بدبختی ومصیبت سنگینی میکنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      باتوهین هیچی حل نمی شود.
      همین شما اگر کارتان توکلانتری ها باشد حضور مفید همین طلبه های که بهشون توهین می کنید می بینید که طلاب چطور از ابروی خود وعزت خود گذاشتن ودر کف کلانتری ها بدون جایگاه ومکان خاصی نشستن تا کارکنان کلانتری مثل کارکنان طاغوتی وساواک ویا پلیس امریکایی نشوند وبه شما مردم عزیز کمتر ازگل نگویند وتوهینی وبداخلاقی نداشته باشند.
      بله این طرح اسیب های برای خودطلبه دارد ازجمله اینکه خودش درمعرض انواع الودگی های کلانتری قرارمی دهدواز استانی به استان دیگر می رود وچه بساحرمتش حفظ نشود وهزارتا مشکل دیگر.ولی تحمل می کند.

  • ناشناس
    4

    حضرت علی در بیابان چاه می کند برای ساربان تشنه و نخلستان را آب یاری می کرد اینا هم لباس اونا رو پوشیدن ولی نون مفت می خورن ملت خوب هالو گیر آوردین

  • ناشناس
    6

    توهین درستش نیست.
    نان مفت هیچ جا هم خبری نیست.همین طلبه باید درهمین وجه خودش بگذاره وعزت خودش بگذاره کف دستش وبدون جا ومکان خاصی توکلانتری ها مراغب حال واحوال کارکنان باشد که بامردم بد برخورد نکند تازه از استانی به استانی دیگر برود کدام شاماحاضرید اینطور باشید؟؟!درست اسیب های هم این طرح داره ولی دیگه نباید اینطور گفت

  • ناشناس
    1

    لطفا از روحانیون طرج بادقت ودرست نظرسنجی شود.تشکر.
    بعدا آن تعریف وتمجید از این طرح شود.تشکر

  • ناشناس
    1

    بالاخره این همه آخوند تولید کردید باید یه جایی بچپونیدشون دیگه. خرجشونم که مردم چشمشون کور باید بپردازند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      وقتی کاربرد اصلی روحانیون که همان پزشک روح وروان شما هستن ودین واخلاق شما را به سمت دین واخلاق الهی سوق می دهدرانمی دانید باید اینطور بگید.
      هرمذهب ودبنی روحانی دین را دارد که اتفاقا سخت ترین شرایط معیستی ورفاهی را همین روحانیون در ایران دارد.شما چندتا روحانی نما رانبینیدکه خود روحانیون از دست انها ناراحت هستند رانبینید خیلی روحانیون صاف وصادق وبااخلاص وساده زیست هستن وخیلی از ماها را به انسانیت نزدیک کردن واداب وسبک زندگی درست را به مانشان دادن.چقدر طلاب مفید برای جامعه داریم.لطفا کلیت نبندید درهمه صنف انسان های نادرست هستن در ببن روحانیون هم که درغالب لباس مقدس امدند بله روحانی نماهستن.ولی نباید کلیت بست.

  • ناشناس
    0

    لطفا نظرات سرانگشتان این طرح یعنی مشاورین مذهبی هم جویا شوید.یک روز هم پای صحبت روحانیون بنشینید.تشکر.
    این طرح مشکلاتی هم دارد که اگر برطرف نشود ضررش از سودش بیشتراست

  • ناشناس
    1

    لطفا بااین طرح ها دیدگاه مردم وکارکنان را به نظام خصوصا روحانیت بدبین نکنید.
    یک روحانی اگر دخالتی هم بخواهد در نوع برخورد کادر درکلانتری داشته باشد چون روحانی جایگاهی ندارد وسمتی ندارد حرف اورا گوش نمی دهند تازه باعث بی حرمتی به روحانیت می شود وحرمت آن را نگه نمی دارند وروحانی هم بخاطر اینکه وجه اش خراب نشود مجبورا چه بسا کوتاه می اید وچندین مشکل دیگر که ۱۰۰درصد به مرور زمان برای خود ما روحانیون طرح ایجاد می شود مثل عادی سازی روحانیت درکلانتری ها وبی حرمتی به آنها و...............‌.

  • مشاور
    1

    لطفا چند روزی خودتان بیایید در کلانتری ها از ۷صبح تا ۲ بنشینید تا بیشتر ارزش این طرح بدانید از پشت ان جایگاه و آن سمت بله این طرح ارزشی است ولی وقتی امدید دروسط میدان کلانتری بدون جایگاه وشخصیتی وعزتی نشستید انهم بدون مکان خاص وبرنامه خاص وسر بار این وآن والاف و....ان موقعه بگید طرح با ارزشی است.بعدکه مثل شخص عادی شدید درکلانتری وجذب فضای کلانتری شدید بگید طرح خوبی است.تشکر

  • ناشناس
    0

    بااین طرح ها چیزی درست نمی شود به جز اشتغال طلاب.که اینهم موجب بدبینی به روحانیت می شود وانها را یک شخص غیرمفید وسربار وفقط حقوق بگیر معرفی می کند چون کار خاصی ندارد وجا ومکان وبرنامه ی خاصی ندارد.
    بی جهت هم توجیه های الکی می شود که فلان فلان.ولی درعمل چیزی دیگری است.اگر مشکل ساز نباشد این طرح مشکل حل کن نیست با رها کردن طلاب در وسط کلانتری ها ایا مشکل کلانتری ها حل می شود ویا خود این مشکل می شود که بااین طلبه بی جا ومکان توکلانتری چکار کنند؟!وهزارتا مشکل دیگر.خواهشا واقع بینانه تر نگاه کنید واز خود روحانیون طرح بدون اینکه ترس اخراج داشته باشن وذکر نامشان نظرسنجی کنند وهمچنین از سایر کارکنان.از مفیدبودن حضور مداوم یک روحانی دروسط کلانتری

  • ناشناس
    0

    یک روحانی در وسط کلانتری چی می خواهد؟؟؟؟همینطور نشسته!؟؟مردم وکارکنان را بیشتر به نظام وروحانیت دیدگاه شان را خراب نکنید.فتامل

  • ناشناس
    0

    پلیس تراز انقلاب اسلامی ایا باحضور مداوم یک روحانی جوان در کلانتری بدست می ایید؟؟؟
    خود روحانی اوضاع اش بعد مدتی چطور می شود؟

  • ناشناس
    0

    مگر می شود کلانتری امامزاده یا حوزه علمیه کرد تو چه فضایی هستید.
    اخه کلانتری جای برای حضور یک روحانی هست؟؟؟

  • ناشناس
    0

    اخه وقتی کلانتری ها پر از ارباب رجوع یک روحانی مداوم انجا چکارکند؟!به کارکنان بگه بیا قران اموزشت بدم و....کارکنان وقت ندارند.
    اگر برای اینکه ارباب رجوع تکریم کنند خوب یک نیروی نظارتی غیر روحانی می گذاشتید.نه اینکه یک روحانی مرتب انجا باشد صرف نگاه کردن انها.
    برای رفع شبهه وسوالات هم کارکنان.اکثر کارکنان حوصله و وقت اینها را ندارند وبعضا اعتقاد واخلاق خود را تثبیت کردند بعضا باسابقه هستند.
    روحانی بیکار وبدون برنامه بعدازمدتی بی انگیزه می شود واحساس پوچی می کند.باید تاملی شود

  • ناشناس
    0

    این طرح پر از آسیب ومشکل است لطفا تجدید نظری کنید.مهمترین آن که چون مسولین از پشت میز وریاست این را متوجه نمی شوند بی عزت شدن طلبه در کلانتری ها است نه جای دارند ونه مکانی ونه کاری ونه مسولیتی.
    مسولین هم حرف های می زنند که برای پرورش پلیس تراز انقلاب اسلامی طلاب در کلانتری هستند.!؟،ایا اثر وبازتاب این طرح درست بررسی شده که چه اثری داشته ایا به جز بی عزت کردن طلبه در وسط کلانتری که اکثر کارکنان بخاطر سمت وجایگاه حرمت نگه می دارند تامی بینند این طلبه حتی جای برای نشستن ندارد دیگه هیچ.
    تاوقتی ازپشت میزها بگند این طرح خوب بله عالی وخوب است یک روحانی باشد فضارامعنوی می کند و....ولی اینها بعد مرور زمان معلوم می شودکه نه بابا این خبرها هم نیست.ازما گفتن بود

  • ناشناس
    0

    اگر یک تخلفی از کارکنان روحانی مشاوری که هر روزباید توکلانتری بیاد وجایگاهی هم نداره بخواهد مخالفت کند ایا می شود؟!
    می تواند مخالفت کند نیروی که ازجنس خودشان است.
    چندین بار نیرها پارتی بازی و...جلوی یک روحانی مستقر انجام می دهد انوقت این روحانی که از جنس وهمکار خودشان است وباید طوری برخورد کنند که هر روز بتواند در کلانتری باشد می تواند مخالفت کند ویا باید بنا بر مصلحت های که بعضا گفته شد چشم پوشی کند.

  • ناشناس
    0

    اگر کارکنانی بخواهند تخلفی انجام دهند آنکه کارش باشد چه روحانی حضور درکلانتری داشته باشد وچه نداشته باشد تخلفش را انجام می دهد بی خود یک روحانی جوان را الاف کلانتری نکنید که تازه بخاطر بیکاری وسربار بودن روحانی ،کارکنان را از روحانیت ودین وعقیدتی زده نکنید.
    همان ریس های عقیدتی وکارکنان عقیدتی ها را بیشتر بگید حضور داشته باشن خصوصا نیروی نظارتی هاشون را.
    کلانتری با یک روحانی جوان قرار نیست حوزه شود ویا جای دیگری شود.تا اختلافات جدی بین کارکنان وروحانیون مستقردر کلانتری ها ایجاد نشده جلوی این طرح بگیرید.
    روحانی در هرکجای که باشد در اداره وجای دیگر،جایگاهی داره حداقل یک اتاق دارد ویاساعات خاصی می رود به ان محل

  • ناشناس
    0

    بااین طرح هر روز بایدروحانیون مستقر بخاطر بیکار بودن وجلوی چشم کارکنانی که کار زیاد دارند هرروز معذرت خواهی کنند.خدایش جلوی این طرح گرفته وبه جای روحانیون یک نیروی نظارتی بگذارید تا وجه روحانیون خرابتر نشود

  • ناشناس
    0

    بااین طرح هر روز بایدروحانیون مستقر بخاطر بیکار بودن وجلوی چشم کارکنانی که کار زیاد دارند هرروز معذرت خواهی کنند.خدایش جلوی این طرح گرفته وبه جای روحانیون یک نیروی نظارتی بگذارید تا وجه روحانیون خرابتر نشود

  • ناشناس
    0

    امامت نماز عید در دو محل
    پرسش :آیا نماز عید را مى توان به جماعت در دو مکان امامت کرد؟
    پاسخ :امامت نماز عید در دو محل مشکل است، ولى در نمازهاى یومیّه دو بار با دو گروه مختلف مى توان خواند

  • ایران
    0

    باسلام..جایی دیده بودم نوشته بود در هر ارگان ونهاد ی بایذ یک روحانی به عنوان مشاور مذهبی وجود داشته باشه مثلا در کلانتری ..بانک.مدرسه ها که دیگه قرار شده ۸۰ هزار نفر بعنوان مربی پرورشی به کار بگیرند.بگیرند..اما بعضی از همین آخوندها باعث ناراحتی مردمن مثلا در انتخابات ها پول از کاندیداها مبگیرن وبا تقلب طرف پول دهنده رو میبرن بالا به والله اینو به چشم خودم دیدم

  • ایل
    0

    والله یه نفر نام برده بود آخوند پزشک روح هست ولی ن همشون هم اینحور نیستن بعضی هاشون هم سوهان روحن..بعضیاشون ایقد بی عدالتی میکنن که مردم رو بدبین کردن.دیدم که میگم بخدا قسم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها