متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب در گفتگو با خبرفوری تشریح کرد:

چه عواملی مارا به سمت سکته مغزی سوق می‌دهد؟

متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: سیگار مهم‌ترین ماده مخدری است که موجب مشکلات مغزی و سکته می‌شود، اوایل که مصرف سیگار رواج داشت افرادی که خودشان در کارساخت آن بودند تمایلی به پخش این اطلاعات نداشتند اما در حال حاضر این موضوع غیرقابل انکار است.

چه عواملی مارا به سمت سکته مغزی سوق می‌دهد؟

سید محمد علی اکبریان‌نیا در گفتگو با خبر فوری درباره عوامل سکته مغزی، بیان کرد: سیگار و دیگر دخانیاتی که پایه تریاک دارد و همچنین مواردی مانند قرص‌های LSD، متادون و هروئین  موجب پارگی و خونریزی رگ‌های مغز می‌شود، مخصوصا برای افرادی که برای بار اول سراغ مصرف آنها رفته باشند.

وی بیان کرد: مصرف سیگار و الکل، دیابت، چاقی، افزایش چربی پارامترهایی هستن که هر چه بیشتر تجمیع بشوند احتمال سکته قلبی بیشتر خواهد بود.

این گفتگو را ببینید.

حجم ویدیو: 5.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    6

    اخوند عامل کشتار مردمه

    نظرات شما -
    • لیون
      0

      اگر هم حرفت راست باشد شما نباید اینو بگید سابقه جنایات شما درهمکاری با صدام و ترور مردم بیگناه قابل انکار نیست

  • متفاوت
    0

    انسان اگر توانایی مقابله با شوک های انی رانداشته باشد باهرشوکی ممکن است سکته مغزی بکند.بیخیالی دربرابر چالشهای شوکی هم هنرمیخواهد.

  • عادل
    0

    مردم ایران خیلی وقته مردن خدا لعنت کنه کسی که باعث بدبختی مردم شد خیلی ها را میشناسم نان خالی هم نمیتونه برای خانواداش تامین کنه هم این باعث سکته میشه

  • محسن
    0

    خانم بنده تو عمرش سراغ دود و مشروب نرفته ولی از شانس بدش دو بار سکته مغزی کرده نوع تغذیه و استرس عامل سکته است اگر انسان فکرش آزاد باشه و دور از فکر و خیال دچار این بلایا نمیشه پدر من تا روزی که زنده بود سیگار می‌کشد و نود سال عمر کرد این را میگم نمی‌خواهم بگویم دخانیات خوبه ولی اعصاب و روان عامل مرگ است و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها