وزیر بهداشت اعلام کرد

جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال علیه کرونا

وزیر بهداشت جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ ساله را اعلام کرد.

جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال علیه کرونا

دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به جزئیات واکسیناسیون کودکان پنج تا ۱۲ سال علیه کرونا، گفت: در امتداد واکسیناسیون، در زمینه واکسیناسیون کودکان در مرحله اول ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که کودکان ۹ تا ۱۲ سال واکسیناسیون را انجام دهند که از زمانیکه ستاد این تصمیم را گرفت تا امروز، نزدیک به ۶۰۰ نفر کودک ۹ تا ۱۲ سال واکسینه شدند و اطمینان کامل پیدا کردیم که این واکسن ها برای کودکان کاملا ایمن است و کاملا می توانند موثر باشند.

وی افزود:  بر همین اساس در ستاد کرونای وزارت بهداشت و ستاد کرونای کشوری تصمیم گیری شد که واکسیناسیون ۵ تا ۹ سال هم انجام شود.

عین اللهی تاکید کرد: خواهشم از مردم این است که در حال حاضر و در شرایطی که اُمیکرون در کشور ما هم تهاجم و وسعت پیدا کرده، برای افزایش مقاومت کودکان مان در برابر این بیماری واکسیناسیون کودکان شان را انجام دهند.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت گفت: واکسن های سینوفارم و پاستوکووک دو واکسنی هستند که برای کودکان تزریق می شوند و به صورت دو دز تزریق می شوند. فعلا یک دز برای کودکان تزریق شده و طبق روال دز دوم هم تزریق می شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    این خیلی خوبه فقط موندم اونهایی که در مخالفت با واردات واکسن در دولت قبل در مجلس و نماز جمعه فریاد می‌زدند چرا حالا گم شدند و سکوت کردند

  • علیرضا
    0

    مسئولان، آیا به بچه های خودتان هم از این نوع واکسن ها میزنید؟!!!

  • امان
    0

    اگر واکسن ها برای حفاظت از جان عزیزان و بچه های مردم باشه باید انجام بدیم ولی اگه میشه این دولت بی تفاوت به همه چیز اگه جان بچه هاو کشور مهمه براش واکسن فایزر بیاره برای بچه ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها