هواپیمای ارتش این دختر بچه را از مرگ نجات داد / زهرا کوچولو کیست؟ + عکس

عکسی از لبخند زیبای زهرا، دختری که دیروز نیروهای هوانیروز ارتش برای دریافت قلب اهدایی عملیات هوایی را برایش رقم زدند، منتشر شده است.

هواپیمای ارتش این دختر بچه را از مرگ نجات داد / زهرا کوچولو کیست؟ + عکس

روز گذشته سخنگوی سازمان اورژانس کشور از  اهدای عضو  پسر بچه یک ساله خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت ماجرا و انجام عمل پیوند ، قلب او در طی عملیاتی ویژه به‌وسیله هوانیروز ارتش به تهران منتقل شد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار درباره عملیات قلب پسر یک ساله از مشهد به تهران اظهار داشت: با اعلام  مرگ مغزی پسر یک ساله ای درمشهد به دلیل  مسمومیت و با توجه به اینکه زمان بسیار کمی برای انتقال قلب به تهران داشتیم عملیات پیچیده ای را با همکاری هوانیروز ارتش، کادر درمان و اورژانس کشور آغاز کردیم .

انتقال قلب

وی در ادامه گفت: پسر یک ساله ای براثر مرگ مغزی  مسمومیت دارویی  در مشهد با رضایت خانواده متوفی مراحل اولیه اهدای عضو به یک دختر 4 ساله آغاز شد. باتوجه به اینکه دختر 4 ساله به عنوان گیرنده در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری بود قلب متوفی با جت فالکون ارتش به تهران برای اهدای عضو منتقل شد.

سخنگوی سازمان  اورژانس کشور  ادامه داد: پس از فرود هواپیمای ارتش در فرودگاه مهرآباد قلب متوفی با آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی برای اهدای عضو منتقل شد و عمل پیوند قلب بیمار مرگ مغزی به دختر بچه 4 ساله با موفقیت انجام شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمد
    1

    ارتش دمش گرم ....... فدایی داری

  • ایرانلی
    1

    خداوند اجرشان دهد چه کار نیکو و مهمی انجام دادند.

  • مجید
    1

    چه عجب یه خبری از ارتش پخش شد
    راستی اشتباه نشده شایدم هواپیمای سداه بوده

  • ايران
    1

    درود بر همه اين عزيزان ودست اندركاران اين عمليات ،وخانواده اهداء كننده عزيز وسازنده جت فالكون وشعار مرك بر اين وآن را هرگز تكرار نكنيم

  • مصطفی
    1

    ارتش فدای ملت
    ملت فدای ارتش
    😙😙😙😙😙

  • سپاس
    1

    ارتش قهرمان،تشکر .تشکر

  • علي
    0

    احسنت عالي

  • ......
    0

    خدا خیرشون بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها