تمام جزئیات خرید سربازی در یک قاب/ اینفوگرافی

در این اینفوگرافی تمام جزئیات خرید سربازی و مبالغ مربوطه مشخص شده است.

 تمام جزئیات خرید سربازی در یک قاب/ اینفوگرافی

خرید سربازی با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از پنج سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تأثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکان‌پذیر نیست، ممکن خواهد بود. بر این اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند.

5655793

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • أقازاده ام
    0

    آخ جون اينم جور شد ،،،معاف————-ى

  • ناشناس
    0

    با پول لامصب بهشتم میفروشن اینا

  • ناشناس
    0

    برمبنای حقوق یک سرباز متاهل هم که باشد ، 21 ماه خدمت سربازی می شود حدود 100 میایون تومن. حالا بر چه اساسی کمیسیون مجلس انرا 600 میلیون تومن حساب کرده، حتما مثل دلالان و رانت خواران حساب کرده . در صورتیکه اکثر کسانی که غبیت سربازی دارند جز قشر ضعیف جامعه بوده و بخاطر نان اور بودن و سرپرست خانواده بودن قادر به انجام ان نمی باشند. مجلس خیال کرده که همه سرمایه دار هستند.انشاالله که این پیشنهاد در جلسه علنی مجلس به نفع فقرا اصلاح و کاهش یابد

  • ناشناس
    0

    جهت افزایش ‌پشتوانه مردمی و رضایت جوانان کشور پیشنهاد میشود حقوق سربازان برای فقط مدت دوسال خدمت وظیفه، ماهانه حداقل ده میلیون و حداکثر شانزده میلیون تومان تعیین شود، و برای خرید خدمت سربازی نیز یک و نیم برابر این مبالغ در نظر گرفته شود. آنگاه خواهید دید که اکثر جوانان با اشتیاق کامل به سربازی میروند و در مدت سربازی به نحو احسن کار درست انجام میدهند. هم امنیت کشور به خوبی برقرار می‌شود و هم جوانان امیدوار میشوند و هم فشارهای اجتماعی و روحی و جسمی از خانواده ها کم خواهد شد. حالا باید ببینیم آیا مهره های استعماری انگلیسی اجازه میدهند و کارشکنی نخواهند کرد؟

  • ناشناس
    0

    چونکه مشمول خدمت سربازی سن او بالای ۳۵ سال است و قوای جسمانی و بدنی او تحلیل رفته برای معافیت از انجام خدمت سربازی که دوره آن سالهاست گذشته و سپری شده آیا باید از او پول هنگفت گرفت؟!!!

  • شهریار
    0

    امان از خزانه خالی امان از دزدی امان از شما ک کاری جز دزدی از جیب مردم ندارید

  • ناشناس
    2

    خدا لعنت کند رضا خان و کسانی را که از قانون طاقوتی اش حمایت میکنند،،، اگر زن ها هم نیمی از سربازان غیر رزمی باشند فشار کمتر میشود چرا حکومت پسران را ارث پدری میداند یا برو سربازی مفتی یا پول بده خنده دار است

  • داروغه ابراهیم
    0

    پول وده پول زور وده

  • ناشناس
    0

    لعنت به هر مسؤلی که قانون سربازی رو گذاشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها