چمران: بساط اتوبوس هایی که در شب محل خواب افراد است جمع شود

رئیس شورای شهر تهران از قول زاکانی برای جمع کردن اتوبوس‌های مستقر برای کارتن خواب‌ها خبر داد.

چمران: بساط اتوبوس هایی که در شب محل خواب افراد است جمع شود

مهدی چمران در واکنش به اتوبوس خوابی گفت:  فضای عمومی تبلیغاتی به ویژه خبرگزاری های خارجی بر مسئله اتوبوس خوابی متمرکز شده و خبرگزاری های خارجی یادشان رفته که زباله گردهای لندنی یا دیگر کشورها چگونه زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه البته اتوبوس جای استراحت نیست گفت: حتی فیلمی منتشر شده که یک اتوبوس خواب به راننده می گوید بخاری بزن اما می گویند نداریم. و به او پتو می دهند البته مسئله دریافت پول مطرح نیست و عده ای درمانده به اتوبوسها پناه می آورند.

وی با بیان اینکه در گذشته به یاد دارید که برخی از این افراد را به زور به گرمخانه ها می بردند تا در سرمای تابستان جانشان را از دست ندهد که فیلمهایش هم منتشر شد، گفت: البته من با زاکانی صبحت کردم و قرار شد شنبه یا یکشنبه بساط اتوبوسهایی که در شب محل خواب افراد است جمع کنند چون اتوبوس بهداشتی نیست و صبح که این افراد بیدار می شوند چه کنند؟  مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد اما دقت کنید هر کاری کنیم از کار ما برداشت دیگری می شود و تبلیغات جهانی علیه ماست و زیر ذره بین رسانه های داخلی و خارجی هستیم.

وی افزود: البته قرار است این اتوبوسها را جمع کنند و این افراد را در مکانی دیگر سامان دهند.

وی با اشاره به وعده شهرداری برای توسعه همراه سراها گفت: البته کار خیر است اما صرفا وظیفه شهرداری نیست و بهتر است که به افراد جامانده کمک شود.

گفتنی‌ست معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرده بود برای کمک به افراد بی خانمان و کارتن خواب که تمایل به حضور در گرمخانه ها ندارند در میادین اصلی اتوبوس مستقر کرده اند تا برای فرار از سرما، شب را در  این اتوبوسها به صبح برساند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    یعنی خط های اتوبوسرانی شبانه را میخواهند جمع کنند؟ طبق معمول پاک کردن صورت مسئله، واقعا این پدر ژپتو (چمران) چه مغز متفکریه!!!!!!

  • ناشناس
    1

    طبق معمول حذف صورت سوال !! ایکاش آنقدر درایت و انسانیت داشتید که می گفتید مشکل اتوبوس خواب ها را رفع کنیم . اما دریغ و افسوس " آنچه یافت می نشود ، آنم آرزوست"

  • نادر
    1

    باشد هر وقت بساط تو که رانتخوار برادرت هستی جمع شد بساط آنها هم جمع می شود

  • ناشناس
    1

    گور خوابی چه مشکلی دارد که توی اتوبوس بخوابند .

  • ناشناس
    1

    شما هم قول بده که بساط حقوق نجومی های خود و همکارانت را بخاطر رشادتهای برادرت جمع کنی

  • ناشناس
    1

    تا چند روز پیش یکسری می گفتن دروغ هست حالا می گن جمع کنید چی شد؟ بدبخت ها پس کجا برن؟

  • تقی معمولی
    1

    «برخی از این افراد را به زور به گرمخانه ها می بردند تا در سرمای "تابستان" جانشان را از دست ندهد»
    آقای چمران منطقه شما رو نمیدانم اما در منطقه ما سرما مال زمستان است نه تابستان!!!

  • arad
    1

    آقای چمران این نوعی بدبختی مردم رو نشون میده که برای دولت هیچ ارزشی نداره همین چند نفر که سرپناهی برای گذراندن یک شب را دارن را دارید از دستشون میگیرید توروخدا دست از سر مردم بردارید بگذارید به حال خود بسوزند و بمیرند کشورهای دیگر هم شهردار دارند ماهم داریم بجز رانت و پر کردن جیب خودشان چیز دیگه ای بلد نیستند که در اصل این وظیفه دولت و شهرداری است که در این مواقع باید کمک حال افراد کم بضاعت باشند واقعا از گذاشتن چنین تیتنر خبری خجالت نمیکشید و تصویر آن مرد بیچاره رو هم نشان میدید که چی بشه خودتان با دیدن این تصاویر خجالت نمیکشید

  • ناشناس
    0

    وقتی صاحب اتوبوس و مکان راضی باشه من شهردارباشم میزارم بخوابندبخاطرخداخودمان اگرجانداشته باشیم چقدردعامیکنیم برای بانی این کار

  • لبب
    0

    حیف اون شهید چمران که تو داداشش هستی بی عرضه به جای راهکار از لندن می گوید یک پوند لندن ۴۰ هزار تومان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها