یک روانشناس در گفتگو با خبرفوری:

اجبار به مادر شدن منجر به بروز افسردگی در زنان می‌شود

یک روانشناس گفت: در صورتی که خانمی تمایلی به مادر شدن نداشته باشد، بعد از بارداری دچار اختلالات روانشناختی از جمله افسردگی می‌شود.

اجبار به مادر شدن منجر به بروز افسردگی در زنان می‌شود

محمد جعفر جهانگیرزاده در گفتگو با خبرفوری بیان کرد: اجبار به مادر شدن می‌تواند فکر خودکشی و یا از بین بردن جنین به دلیل عدم علاقه به آن را در مادر ایجاد کند.

او بیان کرد: همچنین اگر خانم تمایل به بارداری داشته باشد اما این اتفاق نیفتد عزت نفس و اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد در نتیجه علاقه خود به ادامه زندگی را از دست می‌دهد.

این روانشناس تاکید کرد: ایجاد مشکلات زناشویی، فاصله گرفتن زوجین از یکدیگر و امکان بروز روابط فرا زناشویی از دیگر آسیب های این مسئله هستند.

این گفتگو را بشنوید.

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    در آینده فرزندان مدعی امکاناتی خواهند بود که مادر برای آن فرزند دار شده است وچه بسا مادرانی که برای پول فرزند بیاورند وشاید هیچ احساسی هم نداشته باشند باید منتظر آینده ماند وفریب تبلیغات فرزند ٱوری را نخورد

  • بهشتی
    1

    حتی پرندگان هم زمانی تخم و جوجه می گذارند که طبیعت بیشترین محصول و غذا را دارد و بخشش خداوند بسیار است یعنی وضعیت عالی شروع ب زاد و ولد می کنند وضعیت خوب بشود تحریم و تورم نباشد جمعیت نرمال می شود و حاملگی دوست داشتنی زیاد خواهد شد مسئولین به پرندگان بنگرید که چه زمانی را برای ازدیاد خود می بینند چرا پرندگان در زمستان تخم نمی کنند؟ ( دو نمره ؟)

    نظرات شما -
    • بیست
      1

      چرا دو ..بیست تمام ..درود .فقط یک سوال؟ از دست اند کاران باید پرسید ! چه کسی به پدر ومادر بزرگ های ما گفته بود زاد ولد کنند ۱۰ گاهی اوقات تا ۱۵ بچه هم داشتند ؟

  • محمدجواد بختیاری
    9

    فقط دوست دارم بدونم خبر فوری، چقدر از بودجه 2030 انگلیس بدست آورده؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اونقدر نیست که بشه باهاش ساندیس خور جذب کند .

  • ناشناس
    4

    اجبار به همسر شدن یه دختر بچه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    علت اینکه جامعه رو به پیری میره وهفت میلیون افغانی اندازه هشتاد میلیون ایرانی فقط در ایران زاد وولد دارند سخنان بی ربط شماست دختر افغانی 14 ساله ازدواج میکنه تا سی سالگی 5 تا بچه از کجا میاره تو کشور هزینه بچه هاش میکنه دختر ایرذانی 30 ساله تازه یاد ازدواج میافته اصلا بالای سی با این مواد غذایی فن اوری شده فرزند اوری 50 درصد کم میشه وبالای 35 بسیار کم باید بری دنبال داروهای همون مملکت کفر وهزینه کنی شاید یه بچه گیرت بیاد.اگه قراره زندگی بدون فرزند باشه وفاصله سنی مهم باشه خوب جوان به همون صیغه راضی تره 50 سالش هم بشه با دختر 20 ساله بره مشاوران پولی وغیره مزاحمش نمیشوند مهریه وزندان هم ندارددختر بین 25 تا سی باید ازدواج کنه بالای سی دیگه انتخابی نداره اگر بیاد یه مرد 50 ساله که اونهم حاضر نیست

  • شهرام.ر
    3

    اجبار در هر کاری باعث انزجار و در نهایت افسردگی خواهد شد ولی متاسفانه «ناف همه رژیم های دیکتاتوری رو با اجبار بریده اند»

  • حسینی
    4

    با توجه به کسانی که میان و بعنوان کارشناس خودشون را معرفی می کنند یه مشت خود فروخته و دروغگوهایی هستند که با ترفند های روانشناسی مخاطب را اغفال می کنند مثل اون روانشناس هایی که در صدا و سیما می گفت حالا مردم گوشت نخورند مگر چه میشود و از این دست افراد زیادن و الان این بیسواد که میگه زنان فرزندآوری نکنند یعنی به نوعی دارن زنان را از هر گونه تمکین به مرد و خانواده دور می کنند خوب فمنیست ها و مرد ستیز ها در تمام بدنه حکومت جا باز کردن که نتیجه اش شده فحشا در زنان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها