بازار داغ رمالی و دعانویسی آنلاین و قیمت های نجومی اش/ گاهی تا ۲۰ میلیون تومان طلب می‌کنند

رمال‌ها و دعا نویسان برای حوزه فعالیت شان دسته بندی دارند. مهم‌ترین آن‌ها جلوگیری از طلاق، گشایش بخت، بازگشت معشوق، رزق و روزی، کارگشایی و باطل کردن طلسم و جادو را شامل می‌شود.

بازار داغ رمالی و دعانویسی آنلاین و قیمت های نجومی اش/ گاهی تا ۲۰ میلیون تومان طلب می‌کنند

بازار سیاه رمالی و دعا نویسی برای گروهی نان و آب خوبی به هم زده است. چنانچه برخی از آن‌ها برای خودشان ساعت کاری مشخصی دارند و در ساعات تعطیل پاسخگوی مشتری نیستند.

آن ها قیمت ثابت ندارند.  قیمت شان از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و گاهی تا ۲۰ میلیون تومان هم طلب می‌کنند. هر چند جمعیت آن‌هایی که رقم بالا می‌گیرند خیلی زیاد نیست. چرا که می‌دانند با قیمت چند ده میلیونی مشتری چندانی گیرشان نمی‌آید.

این ویدئو را ببینید.

حجم ویدیو: 75.46M | مدت زمان ویدیو: 00:03:33 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • .
    0

    حالا واقعیه یا الکیه ؟

  • در سرزمین عجایب
    0

    در جامعه که خرافه پرستی وجهل وفقر وبدبختی وشکاف طبقاتی وتبیعض ورانت خواری وبی عدالتی ریا کاری کلاهبرداری موج میزند وعقل واندیشه ورزی ودانش وظلم ستیزی جایش به مجیز گویی وتملق وچاپلوسی ازمسولین داده و این صفات باعث امتیاز میشودچه انتظاری باید داشت.در این جامعه سقوط کرده از نظر اخلاقیات وارزشهای والای انسانی دیگر چیزی نمیموند البته دستهای دارن این جامعه برای اهدافی خاص به این سمت سوق میدهند.

  • کریمی قدوسی پدوفیلی ع
    0

    وای از خرافات

  • شهرام. ر
    0

    تا زمانی که آدمها به این باور نرسیده اند که با خدای خودشون میتونن مستقیم و بدون واسطه حرف بزنند این واسطه‌ها براحتی از اعتقادات مذهبی مردم سواستفاده کرده و آنها را اغفال می کنند. خدا و دیگر هیچ.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه مثه خیلی ها فک میکنم اگه دعا (صرفا دعا از به آدم معتبر)به شرط دفع جنیان باشه نباید مجرم دونستشون یعنی کسی که میدونه واقعا ابله و جورابه زگیل چون رمال و فالگیر واقعا زر میزنن کار اونا رو مشاوران حقوقی و روانشناس و پزشک (ضد خرافه گرایی نه عشق خرافه ی متعادل)با ریسک هزار و ۱ کوفت دیگه حل میشه ولی جن 😱

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها