رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران خبر داد:

شناسایی خانه توزیع موادمخدر در جنوب شرق پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از دستگیری ۲ قاچاقچی وانهدام خانه توزیع این افراد در جنوب شرق تهران، خبر داد.

شناسایی خانه توزیع موادمخدر در جنوب شرق پایتخت

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر از سوداگران مرگ با تهیه مقادیر فراوانی موادمخدر و پنهان کردن آن در مخفیگاهشان به خرده فروشی موادمخدر می‌پردازند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مخفیگاه متهمان یک ساختمان قدیمی مسکونی در سه طبقه در جنوب شرق تهران بوده و قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در استان‌های جنوبی کشور موادمخدر را از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و آن را به شهر تهران انتقال و تحویل متهمان می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهمان اخیر مقدار فراوانی تریاک از قاچاقچیان تحویل گرفته و درصدد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهمان و دستگیری آنان اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت، گفت: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیم عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان، ۲۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف کنند.

به گفته سرهنگ حسنوند خاطر متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم این پلیس به بزه انتسابی اعتراف و به همراه موادمخدر کشف شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها