نسخه شهرداری برای آلودگی هوا: عاشق شوید!

به دنبال ادامه روند آلودگی هوا در شهر تهران، اکانت توییتری زیباسازی شهر تهران با انتشار مطلبی برای شهروندان خود «عاشقی» تجویز کرد.

نسخه شهرداری برای آلودگی هوا: عاشق شوید!
توییتر شهرداری نوشت: "یه جوری هوا آلوده است که‌ اگه فکری به حال زیباسازی روح و روانتون‌نکنید، سخت بتونید این روزا رو دووم بیارید. از ما گفتن. نسخه تجویزی پیشنهادی:بخندید، کتاب بخونید، عاشق بشید."
 
گفتنی است پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که در صبح امروز( ۲۵ آذر ماه) با توجه به انباشت آلاینده‌ها، عدم وزش باد مؤثر و همزمان با آغاز تردد خودروها در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
 
نسخه شهرداری برای آلودگی هوا: عاشق شوید
 
آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته « ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون » با میانگین ۱۳۶ بود و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۵ است‌ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

منبع: تابناک باتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ولایی
    0

    نسخه وزیر کشور هم برای امنیت محله ها استخدام نگهبان محله توسط اهالی محل می باشد با هزینه خودشان !؟ راحت ترین وکم هزینه ترین راه حل !؟ اما در همه دنیا حتی کشورهای افریقایی فقیر وظیفه تامین امنیت مردم با پلیس است ، حتی دربرخی کشورهای اروپایی در صورت سرقت از مردم ، پلیس خسارت سرقت را می دهد چون مو ظف به تامین امنیت بوده است .

    نظرات شما -
    • 0

      انقلاب نشده است که مانند اروپا بشویم!بر عکس می دویم!

  • ناشناس
    0

    از شهرداری زاکانی دکتر بورسیه مشروطی پر مدعا بی سواد بیشتر از این انتظار داشتید!

  • غریبه
    0

    جناب زاکانی خنده و شادی و عشق که از نظر تو و همفکر هات ممنوعه حداقل میگفتی دعا کنید و گریه کنید و منتظر بمونید نتیجه میده

  • ناشناس
    0

    تنها هوای تنفسی الوده نیست که با عاشقی بتوان تحملش کرد,مردم ایران جز با عاشقی در حد جنون نمی توانستند نزدیک نیم قرن اخیر را سپری کنند.اثار این عاشقی جنون امیز قدرت و پول و نادانی در مدیریت تراز ج.ا.روشن و خیره کننده است!

  • حسین
    0

    ماشاله مسئولین نخبه ما برای مبارزه با آلودگی ناشی از مازوت سوزی راهکارهای کم هزینه ای رو پیشنهاد میکنند حداقل از آبپاشی هوایی ارزونتر تموم میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها