واکنش معلم کلیپ جنجالی به انتشار ویدیوی خشونت دانش‌آموزان علیه او

هر ویدیویی که می‌خواهیم در فضای مجازی منتشر کنیم اول خدا را درنظر داشته باشیم.

واکنش معلم کلیپ جنجالی به انتشار ویدیوی خشونت دانش‌آموزان علیه او

انتشار ویدیو اذیت یک معلم در فضای مجازی سبب واکنش‌های زیادی شد که تداعی کننده خشونت علیه معلمان بود. بلافاصله بعد از آن محمدحسین کفراشی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد این اتفاق برای ۵ سال قبل است.

حالا بعد از گذشت چند روز از انتشار این ویدیو معلمی که توسط دانش‌آموزانش مورد حمله قرار گرفته بود از اصل ماجرا و عواقب انتشار این کلیپ می‌گوید. آقای محمدی که فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران است به رسانه‌ها گفت: «این ویدیو برای ۵ سال قبل است. من در طول سابقه‌ ۲۷ ساله خود چنین اتفاقی ندیده بودم، این اتفاق به شیطنت بچه‌ها برمی‌گشت، بین خودشان این برنامه‌ریزی را کرده بودند این کار را انجام دهند. وقتی وارد کلاس شدم و این اتفاق افتاد ناگهان شکه شدم و انتظار چنین چیزی نداشتم.»

او درباره پیگیری‌ها قانونی اتفاقی که رخ داد گفت: «بنابر این‌که می‌دانم یکی از ارزش‌های انسانی گذشت است، تصمیم گرفتم از کار دانش‌آموزان گذشت کنم، این اقدام دو دلیل داشت، دلیل اول بخاطر خانواده‌ام بود چون من آن اتفاق را به خانواده‌ام نگفتم چراکه نمی‌خواستم احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود. خانواده من تا این لحظه که ویدیو درفضای مجازی پخش شد خبر نداشتند. دلیل دوم برای خود دانش‌آموزان بود چراکه دیدم دور از اخلاق است با شکایت من بای دانش‌آموزان سوء سابقه درست شود. مثل فرزندانم با آن‌ها رفتار کردم.»

محمدی درباره انتشار این ویدیو در فضای مجازی گفت: «من نزدیک به یکسالی می‌شود که بازنشست شده‌ام، منتها بعد از انتشار ویدیو خانواده‌ام خیلی تحت تاثیر آن قرار گرفتند و سبب ناراحتی من هم شد. شغل ما شغل انبیا است، کسی که معلم می‌شود عاشق این شغل است، من روز اولی که معلم شدم هیچ‌وقت انتظار چنین برخورد و انتشار گسترده ویدیو آن را که نداشتم اما پیش آمد، کسی که این تصاویر را منتشر کرد حتما خودش پشیمان است. هر ویدیویی که می‌خواهیم در فضای مجازی منتشر کنیم اول خدا را درنظر داشته باشیم.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • آگاه
    1

    بنده به عنوان مادر دو پسر دانش آموز از شما و خانواده محترمتان عذرخواهی می کنم و از طبع بلند و رفتار انسانی و اسلامی شما در قبال آن بچه ها سپاسگزارم
    ا
    امیدوارم خداوند به شما عمر با عزت عطا کند

    نظرات شما -
    • خدا
      1

      خاک بر سرت.باید یه دانش اموزی تربیت میکردی که الان از در ریاست جمهوری بالا میرفت

  • اسماعیل
    1

    من هم از شما دبیر و استاد محترم عذر خواهی کرده و دریغا که احترام استاد و شاگردی در این جامعه بحران زده از بین رفته

  • علی
    1

    بنده نیز از طرف جامعه از شما معلم فداکار عذرخواهی می کنم.
    به هرحال افراد باید بدانند که وقتی قرار است واکنش یا حرفی را بزنند باید 5 اصل را در نظر داشته باشند؛ یا مشکل را کاهش دهند، فضا را آرام کنند، بر احترام متقابل بیفزایند، کاری نکنند که موجب پوزش و عذرخواهی شود یا مورد نکوهش دیگران قرار گیرند.

  • علی۵
    1

    مردمی که حرمت معلمشان را نگه نمی دارند فردا حرمت پدر و مادر و ریش سفیدان هم رعایت نمی شودو خیر دنیا و آخرت نصیبسان نمی گردد.مسئولین این مملکت همین بچه ها هستند که ابنگونه تربیت میشوند.

  • ناشناس
    1

    هزاران درود و سلام به شما معلم با اخلاق، بعنوان یک شهروندلحظه ای که این متن را خواندم متاثر شدم از طرف همه همنوعان از محضر حضرتعالی تقاضای پوزش و عذرخواهی و به خانواده گرانقدر تان به واسطه داشتن چنین شخصیتی در جمع خود شان تبریک می گویم پاینده و سرافراز باشید

  • استاد دانشگاه
    3

    همکار گرامی و استاد پیشکسوت سلام و عرض ادب و اجترام . حتی از شنیدن این رویداد در کشور دیگر شرم بر چهره بنده مینشیند. اما در تعجبم از طبع بلند و دل دریا گونه شما!!!!! بنده بعنوان یک استاد و مدرس ذانشگاه و بعنوان عضو بسیار حقیری از جامعه آموزش و تعلیم و تربیت اژ شما استاد محترم و پیشکسوت پوزش می طلبم. اما انتقادی به همکاران خودم و خاتواده ها و جامعه ایرانی دارم و آن اینکه به کجا رسیده ایم و به کجا می رویم؟ آیا از مشاهده چنین رویداد زشت و شرم آوری نباید گریبان پاره کنیم آیا طبع بلند و شخصیت کم نظیر این همکار عزیز و مشفق باید باعث شود فراموش کنیم حقارت سیستم آموزشی موجود را؟ چه میخواهیم پرورش دهیم؟ یادتان رفته بچه هایی از در زمان رژیم شاه در حال درسخوانذن بودند جنگ با دشمن تا بن دندان نسلح را برایمان در آوردند، آنها کجا اینها کجا!!! آیا از دانش آموزان امروزی کسی مانند ابراهیم همت، مهدی باکری، حسن باقری افشره، علی هاشمی، محمد جهان آرا، بهنام محمدی، حسین فهمیده و ... در می آید؟ والله نه امکان ندارد و ابدا‌‌‌. باید افسوس خورد اما باید اعتراف کرد که ما پدران و مادران مقصریم و البته نظام آموزشی. از اطاله کلام می پرهیزم و مجددا برای این همکار دریا دل آرزوی سلامتی دارم. همچنین از خانواده گرانقدر این معلم نازنین هم تقاضاب بخشش دارم انشاا... سلامت و پاینذه باشید انیدوارم که به دل نگرفته باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها