انتقاد استاندار تهران از مسافرگیری ۱۰۰ درصدی پروازهای هوایی

استاندار تهران ضمن انتقاد از شیوه مسافرگیری ۱۰۰ درصدی در پروازهای هوایی گفت: در پروازهای هوایی بلیت ها سه برابر شد، فضای پذیرایی حذف شد ولی باز هم به صورت ۱۰۰ درصدی مسافرگیری انجام می شود.

انتقاد استاندار تهران از مسافرگیری ۱۰۰ درصدی پروازهای هوایی

محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران ضمن انتقاد از شیوه مسافرگیری پروازها، گفت: در حال حاضر تمامی پروازهای ما به صورت ۱۰۰ درصدی مسافرگیری می شوند. این در حالیست که یک بار بلیت ها را گران کردند، فضای پذیرایی مسافران را حذف کردند و باز هم به صورت ۱۰۰ درصدی مسافرگیری می کنند. بی تردید باید با این موضوع برخورد شود. چرا که این موضوع به سخره گرفتن کشور است که پروازها بلیت شان سه برابر شده، فضای پذیرایی حذف شده و باز هم به صورت ۱۰۰ درصدی مسافرگیری می شود.

وی افزود: باید این موضوع با وزیر کشور در میان گذاشته شود تا این معضل حل شود. باید این موضوع در مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در نظر گرفته شود.

منصوری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع پروازهای خارجی که از فرودگاه امام خمینی انجام می شود، گفت: در ستاد ملی کرونا این موضوع مطرح شد اما ضعیف مطرح شد، موضوع شیوع جهش های این ویروس در ترکیه و روسیه در شرایطی که تردد به این کشورها اکثرا از تهران و عموما با پروازهایی از فرودگاه امام انجام می شود. آسیب نیز عموما برای تهران است. لذا باید از ستاد ملی بخواهیم محکم پای این موضوع بایستد تا موارد جهش یافته ویروس وارد کشور نشود.

استاندار تهران در خصوص مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی نیز گفت: باید در مورد مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی تدبیر لازم انجام شود.

وی در خصوص جمع آوری مراکز واکسیناسیونی که در حال حاضر مراجعه کننده کمتری دارند، تصریح کرد: اماکنی که برای واکسیناسیون تجهیز شده اما مراجعه کننده کمی دارند تصمیم گیری آن را به عهده فرمانداران می گذاریم اما پیشنهاد من این است که در این مورد عجله نکنید. یک هفته تا ۱۰ روز دیگر صبر کنید و با تدبیر و هماهنگی کامل و به صورت تدریجی و تک تک نسبت به جمع آوری اقدام کنید.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم کمک به افراد بی بضاعت برای تامین ملزومات بهداشتی تاکید کرد و افزود: نباید فردی به دلیل فقر و تنگدستی امکان دسترسی به امکانات و ملزومات بهداشتی را نداشته باشد. لذا برای فردی که چنین مشکلی دارد باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

وی تاکید کرد: باید نسبت به تقویت دوباره کمیته های ستاد مقابله با کرونای استان تهران اقدام شود و اگر نیاز است باید بار دیگر احکام به روز رسانی شود تا کار با جدیت دنبال شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عوض انتقاد رسیدگی بکنید. نزارید این کار را بکنن با جان مردم بازی می کنن. مردم بمیرند مهم نیست فقط آقایان به پول شان برسند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها