تشویق یا تنبیه؛ دنیا با واکسن‌گریزان چه می‌کند؟

در پایتخت اندونزی، افرادی که واکسن نمی‌زنند تا ۳۵۰ دلار جریمه می‌شوند، اما در مقابل، شهردار مسکو به کسانی که دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، ده هزار روبل پاداش می‌دهد. در رومانی هم، مردم پس از دریافت واکسن کرونا، ساندویچ سوسیس دریافت می‌کنند.

تشویق یا تنبیه؛ دنیا با واکسن‌گریزان چه می‌کند؟

به گزارش خبر فوری، این روزها یک باور مشترک ضد علم بین برخی از مردم دنیا رواج پیدا کرده و آن حس واکسن ستیزی است، احساساتی که از گوشه‌های تاریک اینترنت بیرون می‌آید و به خیابان‌ها می‌ریزد.

در این ویدئو نگاهی داریم به تدابیری که دیگر کشورها در مقابل واکسن ستیزان و امتناع کنندگان از دریافت واکسن اتخاذ کرده‌اند.

حجم ویدیو: 10.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سخن
    1

    کار و شغلم توسط کرونا نابود شد و شماها هم یارانه خانواده ام را بکلی ده ساله قطع کردین،حالا نگران مرگ از کرونا نیستم،حالا نقش دایه دلسوزتر از مادر بازی نکنین که بهتون نمیاد،واکسنتون مال خودتون ...

  • سامان بیگ
    0

    تجربه ثابت کرده که هیچ مسعله ای با زور حل نشده .بنابرین شایسته است به هر نفر یک سواری دنا توربو پلاس و یک واحد آپارتمان د ر منطقه۱ هر کدام از کلانشهر ها و همچنین وام بلاعوض به مبلغ یک میلیارد تومن به نفرات باقیمانده از طرح واکسیناسیون سراسر پرداخ و افراد را تشویق به تزریق واکسن کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها