واکنش کاربران به فاجعه انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش/ ویدئو

خبر انفصال از خدمت عبدالرسول پورعباس از ریاست سازمان سنجش آموزش کشور به دلیل مقاومت در برابر متقلبان کنکور واکنش های متعددی را در فضای مجازی داشته است.

واکنش کاربران به فاجعه انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش/ ویدئو

 برخی کاربران فضای مجازی درباره حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش کشور واکنش های مختلفی داشته و مطالب قابل تأملی را مطرح کرده اند. 

ماجرای ایستادگی عبدالرسول پورعباس مقابل متخلفان و متقلبان کنکور 1401 و حکم انفصالی که دیوان عدالت اداری در خصوص او صادر کرد موضوع داغ و پر بحث در فضای مجازی است.

بسیاری کاربران معتقدند مقاومت و ایستادگی در برابر فساد و عمل به مر قانون نکته مهم این ماجراست ، چرا که از زمان روی کار آمدن دولت مردمی و عدالت گستر سیزدهم، اقدامات جدی و مهم بسیاری در برخورد با مصادیق فساد و ناعدالتی که بعضا در دولت قبل رواج داشته، صورت گرفته که زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی مردم و امید آفرینی گشته است.

از دید کاربران فضای مجازی تجدید نظر و بازنگری جدی در حکم دیوان عدالت اداری لازم است چراکه انفصال از خدمت شایسته یک مدیر مردمی و قانونمند نیست و لذا شایسته است رئیس محترم قوه قضائیه با ورود جدی و عدالت خواهانه به ماجرای صدور این حکم که مورد انتظار آحاد جامعه است، زمینه افزایش اشتیاق به فسادستیزی در بین مدیران را فراهم نماید. ضمن اینکه این ورود می تواند مبنایی برای حمایت از همه مدیران انقلابی، دلسوز و مردمی باشد که در اجرای مر قانون با انگیزه بیشتر تلاش داشته باشند. 

برخی از واکنش های کاربران در موضوع انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش را ببینید: 

 

حجم ویدیو: 9.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 | دانلود ویدیو
منبع: خبر24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • دانا
    0

    هر نوع سهمیه در کنکور یک بی عدالتی بزرگ است که باید حذف شود به هرکسی تحت هر عنوانی کمک مالی کنید ولی دادن امتیاز علمی خیانت است

  • ناشناس
    9

    واقعاً جای بسی تأسف است یک مأمور دولتی (اعم از رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور) به جای تمکین از قانون و حکم قضایی جلوی حکم قانونی دیوان عدالت اداری بایستد و مقاومت کند!

  • ناشناس
    1

    بیشترین تقلب کنکور تو همین دولت خراب شده بوده لعد میگید این دولت عادل هست؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      از کجا می فهمید تقلب شده است.آیا متقلب می اید و می گوید که تقلب کرده یا نهادهای نظارتی تقلب را کشف می کنند و گزارش ان را می دهند.بعد شما مطلع می شوید یا خودتان سیستم کشف تقلب دارید. درست است با دولت مخالفید و این حق شماست اما انصاف چیز دیگری است.

  • ناشناس
    1

    بزرگترین ظلم به آینده این مملکت سهمیه های کنکوره که باعث روی کار اومدن افرادی بی سواد و بعضا بی مسئولیت میشه بنظرم بطرف سهمیه ندید امکانات بدید ببینید چقدر توانایی داره نه هم امکانات هم سهمیه که باعث تنبلپروری و ...بشه

  • سیاوش سلطان
    0

    حق همیشه پیروز است ...
    و صبر باید تا به گُل نشیند ...
    وگرنه من یکی غم باد می کردم ...
    نظارت در رده های ستادی از اوجب واجبات است ، اما صدر حیف و دریغ ، بعد مرگ سهراب و نوشدارو و در آخر نیرنگ شغاد ... بگوش باشید که این زنجیره در همه ابعاد آموزشی گسترده است ...

  • ناشناس
    1

    عدالت در دیوان عدالت اداری یعنی کشک و پشم و قروت

  • ناشناس
    0

    خدا خیر بده . اگر همینطور جدی برخورد بشه . کشور مسیر پیشرفت را در پیش خواهد گرفت

  • ناشناس
    0

    دادن هر گونه سهمیه برای ورود به دانشگاه افتضاح میباشد.باید افراد با تلاش علمی خود وارد دانشگاه شوند نه با سهمیه

  • ناشناس
    0

    اصلاً گروه خونی پورعباس که خود از پذیرفته شدگان سهیمه ایثارگری کنکور است به این نمی خورد که بخواهد جلوی فساد و تقلب در کنکور بایستد! در مجموعه مدیریتی او همینکه در آزمونهای سنجش تقلب و فساد نشود خودش شاهکار است چه رسد به اینکه او بخواهد با مافیای کنکور و تقلب در آزمونهای سنجش مقابله و مبارزه کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها