سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:

اعلام زمان بازگشایی مدارس/ شرط حضور دانش آموزان واکسن زدن نیست

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تازه‌ترین تصمیمات برای حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس را اعلام کرد.

اعلام زمان بازگشایی مدارس/ شرط حضور دانش آموزان واکسن زدن نیست

علیرضا کمرئی گفت: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم مدارس از ۱۵ آبان در مدارس حضور خواهند یافت و پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دوره ابتدایی نیز از ابتدای آذر به مدرسه می‌روند.

وی افزود: بر اساس توافق وزارت بهداشت با وزارت آموزش و پرورش شرط فعالیت حضور در مدارس واکسیناسیون نیست، البته تا ۱۰ آبان ۸۸ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن زده‌اند.

کمرئی ادامه داد: در ۱۶ استان ۹۰ تا ۹۹ درصد و در ۱۱ استان ۸۰ تا ۹۰ درصد دانش آموزان واکسن دریافت کرده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹ فاصله گذاری‌ها ۹۵ درصد در جلوگیری از ابتلاء مؤثر بوده است.

کمرئی افزود: آنچه که در مدارس آموزش و پرورش برای مقابله با کرونا رعایت می‌شود فاصله گذاری و تهویه هوای کلاس‌ها است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    1

    میخواهید بچه های مردم را الوده کنید خودتان هم میدانید که امکانات لازم برای رعایت پروتکلها را ندارید مطمئن باشید اکثر خانوادها نمیگذارند بچه هایشان به مدرسه بیایند

  • دلخسته
    1

    سلام.آره والله تورو خدا هرچی زودتر بچها رو بفرستید مدرسه.اونایی که مخالف حضوری شدنن اتفاقا همشون توی مهمونیا و مراسمات و غیره حضور فعال دارن به مدرسه که میرسه میگن غیرحضوری باشه.واقعا که!

  • محمد
    1

    بسیار عالی بچه ها از تنبلی و افسردگی رها میشن دستتون درد نکنه

  • سارا
    1

    اره خوب شد مدارس باز بشن هم از تنبلیو از گوشی درس مدیدن یاد نمگیرن بچه ها ویا تقلب می کنند

  • متفاوت
    2

    اتفاقا کار بجا وتصمیم درستیه.بچه ها را ازهمین حالا با واقعیتها اشنا کنید و چهره ترس را ازانها بزدایید.ترس ازبیماری خطرناکتر ازخودبیماریست اما دلیل بران نمیشود که بهداشت رعایت نشود،چون ترس مورد ذهنی وبهداشت مورد فیزیکی است.

  • رقیه
    1

    بچه ها همه جا میرن فقط مدرسه مشکل داره؟بنظر من چند ساعت در روز یا حداقل چند روز در هفته لازمه و هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه چون با ماسک میمونن

    نظرات شما -
    • بهار
      0

      با این روند رعایت وشروع سرما وقرمز شدن شهرها دوباره میبندن

  • دلخسته
    0

    آقای کمره ای واسه خودش حرف مفت زده که دبیرستان از 15 ابان بازه.آره بازه اما فقط کادر مدرسه میرن دانشاموزا نمیرن.بیحرمتی به معلم!مگه معلم نوکر پدر دانشاموزه؟دانشاموزن مختارن به مدرسه برن یا نرن اما معلم باید بره اگه دو نفر هم اومده درسش بده و بعد واسه اونایی که دل از رخت خواب نمیکنن مجازی درس بده.خیلی بیشعورید با این خفتی که به معلمای مملکت میدین.وقتی معلم بابد بره خب پس سر دانشاموز هم بزنید که بیاد مدرسه.ارج و قرب معلم فقط تو زمان شاه محفوظ بود.نه حالا.خاک برسرتون.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها