«مویدو»؛ مدرسه مجازی مبتکران

مویدو به عنوان فضایی برای آموزش مجازی هر دانش آموزی را بی نیاز از محتوای آموزشی و کمک درسی دیگر می کند.

«مویدو»؛ مدرسه مجازی مبتکران

1- مویدو چیست؟

مویدو مخفف سه کلمه مبتکران، ویرچوال، اجوکیشن به معنی آموزش مجازی مبتکران است که آنرا بعنوان مدرسه مجازی مبتکران نام گذاری کرده­ایم.

2- چرا مویدو؟

با توجه به ماهیت مویدو استفاده از آن دانش­آموز را بی نیاز از هر محتوای آموزشی و کمک درسی دیگر می­کند. دانش آموزان با هر سطح تحصیلی با استفاده از مویدو به درک بهتر و عمیق تری از محتوای کتب درسی و بیشتر از آن می­رسند و همواره در رقابت با همکلاسی­های خود در سطح بالاتری قرار می گیرند.
مجموعه فیلم­های مویدو 4 هفته آموزشی جلو تر از بودجه بندی مدارس است همین امر موجب می شود دانش آموز مویدویی همیشه آماده و مسلط بر سر کلاس درس خود حاضر شود.
مویدو بر خلاف کلاس های آنلاین موجود، امکان تکرار و تمرین را به دانش­آموزان می دهد بدون نگرانی از مشکلات احتمالی از قبیل قطعی اینترنت و نرسیدن به زمان برگزاری کلاس و در کنار مدرسه، پشتیبانی مطمئن برای تسلط شما بر محتوای درسی است.
تدریس توسط معلم‌های برگزیده سطح کشور و نظارت مولفان کتب درسی وزارت آموزش و پرورش به عنوان سرگروه‌های آموزشی برای کنترل بر کیفیت محتوا و نحوه تدریس

3- مویدو برای چه مقاطع تحصیلی است؟

ساخت مویدو در سال گذشته در پایه های سوم ابتدایی تا نهم متوسطه و همچنین در سطح تیزهوشان پایه های ششم، هشتم و نهم آغاز شد که با توجه به استقبال خوبی که از آن شد امسال در پایه های پیش دبستانی و اول ابتدایی در حال تولید است. ضمناً پیش دبستانی برای اولین بار در ایران به صورت 2 زبانه "فارسی و انگلیسی" تولید می شود.

4- چه مباحثی در هر پایه تدریس می شود؟

تمام مباحث مصوب آموزش و پرورش که در برنامه کتب درسی آمده طی 28 هفته آموزشی تدریس شده ، علاوه بر آن، مباحث سرگرمی و فوق برنامه نظیر خوش نویسی ، هنر، روبیک ، روباتیک و... نیز در کنار آن تدریس شده و آماده ارائه می باشد.

5- کلاس ها در چه زمانی شروع شده و تا کی ادامه دارد؟

با شروع سال تحصیلی هر هفته محتوای مربوط به یک هفته آموزشی بارگزاری می شود و تا انتهای اردیبهشت 1401 همین روال ادامه دارد و دانش آموزان می توانند تا پایان شهریور ماه به فیلم های خریداری شده دسترسی داشته باشند.

6- چطور میتوانیم به کلاس ها دسترسی داشته باشیم؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت مویدو moviedu.ir در ابتدا بخش هایی از فیلم ها که رایگان قرار داده شده است را ببینید و در صورتی که تمایل به استفاده داشتید در همان سایت اقدام به خرید کنید و فیلم ها همان جا در دسترستان قرار خواهند گرفت.

7- آیا حضور در کلاس ها شرایط و زمان خاصی نیاز دارند؟

برای مشاهده فیلم تنها یک لپ تاپ، تبلت یا گوشی همراه که متصل به اینترنت باشد کافی است ( البته در صورت امکان گوشی موبایل نباشد چرا که به دلیل کوچک بودن سایز آن ممکن است یک سری مطالب خوانا نباشد) همچنین فیلم ها در پروفایل دانش آموزان ذخیره می شود و دیدن آنها محدود به زمان خاصی نیست و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس خواهد بود.

8- شهریه کلاس ها چطور است؟
با مراجعه به سایت می توانید از شهریه ها مطلع شوید، همچنین جهت آگاهی از تخفیفات دوره ای و جشنواره ها پیج اینستاگرام مویدو movieduir را دنبال کنید.

9- چطور می توانیم متوجه بشویم که چه کلاس و معلمی مناسب ما است؟

با مراجعه به سایت مویدو و بخش فیلم آموزشی* می توانید به قسمت هایی از تدریس کلیه معلمان دسترسی داشته باشید و پس از مشاهده یک هفته کامل آموزشی با بررسی نحوه و شرایط تدریس، محتوای مورد علاقه تان را خریداری کنید. همچنین تیم مشاوران مویدو مشغول به ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان، والدین و اولیای مدرسه برای بهره مندی هر چه بهتر از خدمات این مدرسه هستند برای ارتباط با آنها با شماره های
02161094851-853 حاصل فرمایید.

10- ارزشیابی در مویدو چگونه است؟

در صورت تمایل می توانید در آزمون های آزمایشی مبتکران شرکت کنید تا ارزیابی هم صورت گیرد به این منظور با کارشناسان مویدو تماس حاصل فرمایید.

* مصاحبه شونده: یحیی دهقانی
مدیر عامل انتشارات مبتکران

سایت: https://www.moviedu.ir/

اینستا گرام: https://instagram.com/movieduir?utm_medium=copy_link

فیلم آموزشی*: https://www.moviedu.ir/first-sesion/

17

حجم ویدیو: 46.55M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها