فوق‌العاده ویژه معلمان با حقوق مرداد پرداخت می‌شود

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد.

فوق‌العاده ویژه معلمان با حقوق مرداد پرداخت می‌شود

ناصر سلیمانزاده اظهار کرد: با پیگیری مجدانه وزیر آموزش و پرورش و آقای الهیار و موافقت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه، پرداخت خواهد شد.

سلیمانزاده افزود: پیش از این فوق العاده ویژه معلمان تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

وی علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و عنوان کرد: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر و آقای الهیار صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

منبع: تسنیم

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهر
    0

    معلمان به گدایی افتاده اند کاش چوپان میشدم

  • احمد
    0

    قابل توجه اینکه اقایان هرمقدار وتحت هرعنوان که هرسال اضافه میشه ماه اول انرا برای خودشان برمیدارندو نامگذاری کرده اند"مقرری ماه اول"_ شمابخوانید حق حساب خودشان یاهمان باج_ بعبارتی همین اندک چیزی هم که اضافه میشه اقایان ازسر ان هم نمیگذرند وهمیشه برای معلم ماه اولی درکارنیست لطفا ننویسید ازابتدای سال!! البته برای اقایان چیزی نمیشه حدودیک میلیون و۳۰۰هزار فرهنگی اگرفرضابه هرکدام ۱۰۰ هزارتومن اضافه بشه جمع یکماه ان فقط ۱۳۰میلیاردتومن میشه!!که برای طماع عددی نیست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها