هشدا ر پلیس فتا:

"شاد" رایگان است، مراقب مجرمان سایبری باشید

رئیس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: استفاده از اپلیکیشن

"شاد" رایگان است، مراقب مجرمان سایبری باشید

در روزهای اخیر شاهد ارسال پیام‌ها و پیامک‌هایی با عنوان بروزرسانی اپلیکیشن "شاد" از سوی مجرمان سایبری هستیم که در آنها از دانش‌آموزان خواسته شده اپلیکیشن "شاد" خود را بروز و دو هزار تومان هزینه پرداخت کنند، در غیر این‌صورت اپلیکیشن "شاد" آنها غیر فعال شده و دیگر خدماتی به آنها ارائه نمی‌دهد.

سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: استفاده از اپلیکیشن "شاد" برای کلیه دانش آموزان رایگان است و بروزرسانی آن هم هیچ هزینه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد ارسال پیام‌ها و پیامک‌هایی با عنوان بروزرسانی اپلیکیشن "شاد" از سوی مجرمان سایبری هستیم که در آنها از دانش‌آموزان خواسته شده اپلیکیشن "شاد" خود را بروز و دو هزار تومان هزینه پرداخت کنند، در غیر این‌صورت اپلیکیشن "شاد" آنها غیر فعال شده و دیگر خدماتی به آنها ارائه نمی‌دهد.

رجبی در پایان گفت: دانش آموزان و خانواده‌های آنها اصلاً به این پیام‌ها توجه نکنند و برای نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن "شاد" به سایت وزارت آموزش‌و پرورش یا مارکت‌های معتبر مراجعه و از بروزرسانی کردن از طریق لینک‌ها و سایت‌های نامعتبر خودداری کنند.

منبع: فرهیختگان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آقاي وزير خسته نشدي يه روز ميگي مدرسه رو باز ميكنم يه روز ميگي نه.فازت چيه؟چي ميزني؟دلهره ميندازي تو جون خانواده ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها