سود پول حاصل از تأخیر در توزیع کتب درسی به حساب چه کسی می‌‎رود؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد شدید از عدم توزیع کتب درسی در برخی از مناطق کشور، تصریح کرد: با وجود گذشت دو ماه از سال تحصیلی اما هنوز در برخی مناطق کتاب درسی توزیع نشده است.

سود پول حاصل از تأخیر در توزیع کتب درسی به حساب چه کسی می‌‎رود؟

جواد نیک بین با انتقاد از نحوه توزیع کتب درسی، اظهار کرد: متأسفانه توزیع کتب درسی هر ساله با مشکل تأخیر مواجه است و علت این مسئله مشخص نیست.

دو ماه از سال تحصیلی گذشت؛ هنوز در برخی مناطق کتاب درسی توزیع نشده است

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حتی امسال با وجود گذشت حدود دو ماه از شروع سال تحصیلی در برخی از مناطق محروم کشور کتب درسی توزیع نشده است.

وی تصریح کرد: اگر به این مسئله بدبین باشیم به نظر می‌رسد برخی از این تأخیر سود می‌‎برند؛ اینکه پول کتب درسی پیش از شروع سال تحصیلی از دانش آموز و خانواده‌ها اخذ می‌شود و این رقم مدتی در حساب برخی افراد می‌ماند .

سازمان بازرسی به موضوع ورود کند

نیک بین با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند، افزود: وزیر و معاون وزیر آموزش و پرورش که در این رابطه مسئولیت دارند باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در این رابطه تذکری کتبی در نشست صحن علنی مجلس به وزیر آموزش و پرورش داده شده که در صورت پاسخگو نبودن، طرح سئوال از وزیر نیز کلید خواهد خورد.

منبع: خانه ملت

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها