برگزاری کلاس‌های تابستانی مدارس غیردولتی با ۵۰ درصد تخفیف 

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از اعلام آمادگی برگزاری کلاس‌های تابستانی در مدارس و مراکز غیردولتی با ۵۰ درصد تخفیف هزینه سال گذشته خبر داد.

برگزاری کلاس‌های تابستانی مدارس غیردولتی با ۵۰ درصد تخفیف 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت، آموزش و پرورش را به استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام تابستان در راستای آموزش و تقویت دانش‌آموزان توصیه کرد و گفت: از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم در این ایام که دانش‌آموزان فراغت و فرصت دارند، از امکاناتی که در فضای مجازی به وجود آمده است برای تکمیل آموزش‌هایی که دانش‌آموزان در سال گذشته داشتند و همچنین پرکردن ساعات فراغت آنها و تقویت خودمراقبتی و مهارت آن‌ها در شرایط فعلی، استفاده کنند.

بر این اساس هم معاونت های مختلف آموزش و پرورش و هم مراکز غیردولتی درصدد هستند که برای تداوم آموزش دانش آموزان و همچنین اوقات فراغت آنها اقدام کنند.

مجتبی زینی وند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درباره تداوم آموزش ها در تابستان اظهار داشت: مدارس و مراکز غیردولتی آمادگی کامل برای برگزاری کلاس های تابستانی به صورت مجازی و حضوری را دارد.

وی افزود: مدارس و مراکز موظف هستند که هنگام برگزاری کلاس های حضوری تمام نکات بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنند.

زینی وند پیشتر گفته بود که مسوولیت بازگشایی این مراکز با شورای نظارت استان و روسای دانشگاه علوم پزشکی استان است که باید بر فرآیند بازگشایی و ادامه فعالیت این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی ادامه داد: کلاس ها بر اساس پروتکل های مشخص شده وزارت بهداشت می توانند برگزار شوند و این مراکز برای ترم جدید ثبت نام انجام دهند. البته باید بر اساس همین پروتکل ها باید یک متر و ۸۰ سانتی متر تا ۲ متر فاصله میان افراد شرکت کننده در کلاس ها باشد، همچنین ضدعفونی مراکز به طور جدی صورت گیرد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی یادآور شد: همچنین بهداشت فردی حتما باید توسط مدرسان و شاگردان این کلاس ها رعایت شود و همچنین یک نفر باید به عنوان مسوول معرفی شود تا بتواند کارهای مربوط به بازگشایی را انجام دهد.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها