احتمال تغییر زمان برگزاری ۳ کنکور سراسری

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: زمان برگزاری آزمون های دکتری کارشناسی‌ارشد و سراسری را تغییر داده و زمان پیشنهادی جدید را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده‌ایم که امروز در صورت تصویب اعلام عمومی خواهد شد.

احتمال تغییر زمان برگزاری ۳ کنکور سراسری

فاطمه زرین آمیزی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشورگفت : زمان برگزاری آزمون های دکتری کارشناسی‌ارشد و سراسری را تغییر داده و زمان برگزاری پیشنهادی جدید را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده ایم که امروز در صورت تصویب اعلام عمومی خواهد شد.

وی افزود: این تصمیم در پاسخ به درخواست‌های داوطلبان است که با هماهنگی با وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون های دکتری کارشناسی‌ارشد و سراسری را تغییر و زمان برگزاری پیشنهادی جدید را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده ایم و امروز در صورت تصویب در ستاد اعلام عمومی خواهد شد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یک دانشجو
    0

    اواسط مرداد بدلیل گرم شدن واز بین رفتن کرونا بهترین زمانه

  • ایرانی
    0

    بعضی فکر میکنند حالا که مهمان ناخوانده آمده همه چون همین بعضی باغ و ویلا و پول یا مفت آنقدر زیاد دارند که بی خیال مهمان به جان چسبیده فرصت را عنیمت دانسته وقت خویش را به مطالعه بگذرانند.در سایتهای خوزستان گوشه ای از فلاکت مردم منطقه آسیاب آباد اهواز را مشاهده کنید .

  • خلج
    0

    امیدوارم به نحو احسنت بتونن در مورد آزمون ارشد و دکتری تصمیم بگیرند و این موارد رو در نظر بگیرند: 1. استرس داوطلبان برای تردد در محیط کرونایی تا محل برگزاری 2.استفاده از ماسک در سر جلسه که خود برای افراد عینکی،آسمی و ... دردسرساز است 3.عدم محیط کتابخانه عمومی و خوابگاه و ... برای درس خواندن تا زمان آزمون *هیچ چیزی بالاتر از امنیت سلامتی و جانی داوطلبان نیست که باید خود سازمان سنجش تمام آزمون های استخدامی را لغو میکرد و به جای آن تمام نیروی خود را متوجه آزمون سراسری و کارشناسی ارشد و دکتری میکرد تا به سال تحصیلی جدید نخورد. *اگه آزمون وکالت یا قضاوت یا ثبت اسناد و حتی سایر آزمونها یکی دو ماه دیر تر برگزار بشه به نظر من مشکلی پیش نمیاد و بهتر بود کنکور سراسری و ارشد و دکتری را مرداد یا اوایل شهریور برگزار میکرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها