چگونه یک مشاور سئو مناسب پیدا کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید تا سئو سایت خود را بهبود ببخشید، به احتمال زیاد به دنبال یک مشاور سئو مناسب و بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو سایت هستید.

چگونه یک مشاور سئو مناسب پیدا کنیم؟

یافتن یک مشاور متخصص و حرفه ای که بتواند شما را در دستیابی به اهدافتان یاری نماید، دغدغه بزرگ و مهمی است. به ویژه اگر در خصوص بازاریابی دیجیتال و موتور های جستجو اطلاعات زیادی نداشته باشید، این انتخاب برایتان پیچیده تر هم خواهد شد. در این مقاله تلاش می کنیم تا به شما در این انتخاب کمک کنیم.

قبل از هر اقدامی اهدافتان را از همکاری با یک مشاور سئو مشخص کنید!

از مرحله انتخاب یک مشاور سئو مناسب گرفته تا انجام این همکاری، لازم است تا زمان زیادی صرف نموده و برای بهبود سئو هزینه کنید، پس قبل از هر چیز لازم است تا میزان اهمیت موضوع، اهداف و خواسته هایتان را از بهبود سئو مشخص کنید. تعیین این معیار ها می تواند در انتخاب مشاور سئو اهمیت زیادی داشته باشد. در برخی مواقع ممکن است در تعیین اهداف متوجه شوید که بهبود سئو برای توسعه کسب و کار شما آنقدر اهمیت دارد که لازم است بودجه بیشتری را برای آن تخصیص دهید. یا برعکس بهبود سئو برای شما آنقدر هم که فکر می کردید، در اولویت نیست یا در مدت زمان مورد نظرتان دستیابی به نتایج دلخواهتان منطقی و شدنی نیست.

تعیین هدف قبل از انتخاب مشاور سئو مناسب

در انتخاب مشاور سئو مناسب واقع بین باشید و افراد صادق را انتخاب کنید!
فرایند سئو، فرایندی زمانبر است. یک مشاور سئو مناسب صادقانه در خصوص زمان لازم برای حصول نتیجه دلخواه صحبت خواهد کرد. اگر در مراجعه به شرکت مشاور سئو، گفته شد که این شرکت مسلط به الگوریتم هایی است که می تواند در زمان بسیار کوتاهی شما را به نتایج مورد نظرتان برساند، لازم است بیشتر در خصوص این شرکت تحقیق کنید. تخصص و تجربه می تواند در کاهش زمان تاثیرگذار باشد اما نمی تواند در بهبود سئو سایت شما معجزه کند. یک مشاور سئو مناسب، در خصوص روش های که برای بهبود سئو شما بکار خواهد گرفت، توضیح می دهد. محرمانه بودن اطلاعات و روش ها، اغلب توسط افراد غیر حرفه ای و غیر صادق مطرح می شود.

جستجو در گوگل برای انتخاب یک مشاور سئو مناسب

به احتمال زیاد فکر می کنید، یک مشاور سئو مناسب بی شک فردی یا شرکتی است که توانسته است بهترین سئو را برای خود کسب نماید. جالب است بدانید که همیشه این استدلال درست نیست. در بیشتر مواقع، شرکت های معتبر که توانسته اند مشتریان زیادی را جذب نمایند، اهمیت کمتری به سئو سایت خود می دهند. به عبارتی ضرورتا سایتی که در صفحه نخست گوگل معرفی می شود، بهترین مشاور سئو نیست و برعکس اگر سایت شرکتی در اولویت جستجو گوگل نیست، ضرورتا ناکارآمد نیست. جستجو در گوگل می تواند به شما در انتخاب کمک کند ولی نمی تواند تنها معیار شما باشد.

جستجو در گوگل برای یافتن مشاور سئو مناسب

از افراد فعال در حوزه سئو در خصوص مشاور سئو مناسب پرس و جو کنید
بهترین راه برای انتخاب مشاور سئو مناسب، پرس و جو از کسانی است که در این حوزه فعالیت داشته و سابقه همکاری با مشاوران سئو را دارند. این افراد می توانند بهترین گزینه ها را به شما معرفی نمایند. از شرکت ها و کسب و کار های دیگر به ویژه کسب و کار های غیر رقیب در خصوص مشاوران سئو پرس و جو کنید. فراموش نکنید بهترین مشاور سئو باید علاوه بر تخصص، تجربه کافی را نیز داشته باشد. تجربه در بهبود نتایج و کاهش زمان بهبود سئو اهمیت زیادی دارد.

مشاور سئو مناسب، پروژه های موفق به عنوان نمونه کار دارد

تجربه اهمیت زیادی در انتخاب مشاور سئو مناسب دارد. در صورتی که در حال مذاکره با یک مشاور سئو هستید از او بخواهید تا نمونه کار و پروژه های موفقی را که تا کنون انجام داده است، معرفی نماید. اگر تصور می کنید که مشاوران با تجربه و دارای پروژه های موفق هزینه های زیادی از شما طلب می کنند و برای صرفه جویی در هزینه ها، بهتر است از مشاوران کم تجربه انتخاب کنید، در اشتباه هستید و حتی ممکن است به اهداف خود دست نیابید. سعی کنید از مشاوران با تجربه و منصف برای این کار استفاده کنید.

از مشاور سئو خود نمونه کار بخواهید:

الف) هزینه ارائه خدمات مشاوره توسط یک مشاور سئو مناسب: بی شک یکی از معیار های انتخاب و یافتن مشاور سئو مناسب، هزینه است. در کل باید بدانید بهبود سئو فرایندی زمانبر است و شما را متحمل هزینه خواهد نمود. پس انتظار بهبود سئو را با هزینه های اندک نداشته باشید. همکاری با مشاورانی را در اولویت قرار دهید که وضعیت سئو سایت شما و رقبای شما را به دقت بررسی نموده و بر اساس شرایط و نیاز شما، راهکار و البته هزینه پیشنهاد می نمایند. معمولا مشاوران حرفه ای، هزینه ای را به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت و سپس هزینه ای را به صورت ماهانه از شما طلب می کنند. ممکن است مشاور شما در گام اول، نتواند زمان دقیق را برای حصول نتیجه و به دنبال آن برآورد دقیق هزینه اعلام نماید اما اگر تجربه کافی داشته باشد می تواند تخمین قابل قبولی را برای برنامه ریزی بهتر اعلام نماید. لازم به توجه است هزینه بهبود سئو شما متفاوت از حفظ سئو شماست. قبل از انتخاب نهایی، در خصوص حدود هزینه ها از دوستان و همکارانتان پرس و جو کنید. یکی از بهترین شرکت هایی که خدمات مشاوره سئو سایت را انجام webone.co میباشد.

ب) هزینه به عنوان معیار انتخاب مشاور سئو: یک مشاور سئو مناسب وحرفه ای، قبل از عقد قرارداد با تیم شما درخواست جلسه می کند!
یک مشاور سئو مناسب و حرفه ای، پس از بررسی وضعیت سئو شما و تحلیل دقیق رقبا، جلسه ای را با تیم شما درخواست می کند. در این جلسه مشاور سئو تلاش می کند تا اهداف شما را از بهبود سئو به صورت دقیق شناسایی نماید. حتی ممکن است جهت انتخاب بهتر اهداف متناسب با کسب و کار شما، شما را راهنمایی نماید.
برآورد دقیقی از توانایی و تخصص اعضای تیم شما به عمل می آورد تا استراتژی و راهکارهای قابل انجام به شما پیشنهاد نماید. همچنین یک مشاور حرفه ای در خصوص اقدامات قبلی شما برای بهبود سئو پرس و جو می کند. در این جلسه، مشاور آمادگی دارد به سوالات احتمالی شما پاسخ دهد.

دپارتمان خدمات سئو سایت وب وان با استفاده از توانایی کارشناسان زبده با بیش از 14 سال تجربه در طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت ها در زمینه های مختلف ، آماده است تا از تجربیات و دانش خود در بیش از 2000 وب سایت موفق ، برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل و افزایش سئو سایت شما استفاده کند.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جواد
    0

    سلام سئو سایت عربی هم انجام میدین؟ من سایت دکتو رت جمیل رو دارم drtajmi میخوام سئو شه به عربی هزینشو اعلام کنین لطفا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها