افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر و مدرسه ۶ کلاسه معمولان 

در مراسمی با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر و مدرسه ۶ کلاسه معمولان افتتاح شد.

افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر و مدرسه ۶ کلاسه معمولان 

امروز پنجشنبه در جریان سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان سیل زده «پلدختر»، دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر و مدرسه ۶ کلاسه معمولان که با مشارکت خیرین افتتاح شدند.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر در حاشیه این افتتاحیه ها اظهار داشت: دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد که در منطقه سازمانی های این شهر واقع شده، در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۸۰۳ مترمربع در سه طبقه ساخته شده است.

رضا شاهمرادی افزود: این دبیرستان مجهز به ۱۲ کلاس درس، هفت اتاق اداری، نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه، کارگاه هنر و انجمن علمی است.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد تومان با هدف تامین فضای آموزشی لازم در مناطق سیلزده برای ساخت دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: همچنین در ادامه سفر وزیر آموزش و پرورش مدرسه ۶ کلاسه شهرسیلزده معمولان افتتاح شد.

شاهمرادی افزود: این مدرسه که دارای پنج اتاق اداری، سالن چند منظوره، کتابخانه، کارگاه و اتاق رایانه است با مساحت ۹۳۵ مترمربع در ۲ طبقه احداث شده است.

وی یادآورشد: ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح این مدرسه در شهر معمولان هزینه شده است.

سید موسی خادمی استاندار لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سیدحمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر در این مراسم حضور داشتند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها