لایحه «اصلاح تقویم آموزشی مدارس» به دلیل نقص رد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون لایحه دولت در خصوص تغییر تقویم آموزشی مدارس کشور بررسی شد که کلیات آن با رأی اکثریت اعضا به دلیل ناقص بودن لایحه رد شد.

لایحه «اصلاح تقویم آموزشی مدارس» به دلیل نقص رد شد

میرحمایت میرزاده در تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز دو بخش داشت که بخش اول به بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 اختصاص داشت و مقرر شد برنامه اجرایی دستگاه های مرتبط با این کمیسیون در سال 96 مطالبه شده و در اختیار کمیسیون قرار بگیرد.

وی افزود: برنامه و جلسات کمیته های مختلف کمیسیون، برای پیگیری سال اول اجرای برنامه ششم توسعه و اجرای دقیق بودجه سال 96 دستگاه های مرتبط با کمیسیون، در جلسه امروز مشخص شد.

به گزارش فارس،میرزاده بیان کرد: بخش دوم جلسه امروز به بررسی لایحه دولت در خصوص تغییر تقویم آموزشی کشور اختصاص داشت که کلیات آن با رأی اکثریت اعضا به دلیل ناقص بودن لایحه رد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دلایل نقص این لایحه را برشمرد و گفت: در مقدمه این لایحه اجمالا به بحث آلودگی هوا اشاره شده بود و در مسائلی همچون آزمون سراسری دانشگاه ها، امتحانات نهایی، نقل و انتقالات معلمان و مطالب کتب درسی که متناسب با فصول تدوین شده است نقص و اجمال وجود داشت.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها